کوادکوپتر

لیست کوادکوپترهای ارزان (2018)

در این مقاله ، تمام هدف ما کمک به شما در پیدا کردن هیجان انگیزترین ، بهترین و البته ارزانترین کوادکوپتر حال حاضر می باشد. برای تهیه ی این مقاله ، بیش از 40 نوع مختلف این محصولات از جنبه های گسترده ای مورد بررسی قرار گرفته اند. نظرات کارشناسی متخصصان و نقد های آنلاین نیز در این مقاله لحاظ شده است.

در ادامه شما شاهد 10 تا از بهترین های این رقابت خواهید بود. تمام گزینه های زیر قیمتی معقول ، کیفیت بسیار بالا و نظرات مثبت مصرف کنندگان را نسبت به خود اختصاص داده اند. حال زمان آن رسیده تا شما را با این کوادکوپترهای برگزیده آشنا کنیم.

1.کوادکوپتر DBPOWER Hawkeye II

کوادکوپتر dbpower hawkeye2 ارشاکو

مدت زمان پرواز: 8 دقیقه

دوربین: دارد ، HD

کنترل: گوشی هوشمند

اندازه: 13 x 13 x 3

این کوادکوپتر ارزان قیمت محصول موجود می باشد. آن را به تلفن همراه خود متصل کرده و آن را با کمک سنسور حرکت به پرواز درآورید. گاها می توانید از کنترل های سنتی نیز استفاده کنید. این دستگاه دارای قابلیت فرود خودکار و دوربین HD فوق العاده می باشد که قادر است تمام عکس ها و فیلم های گرفته شده را به صورت مستقیم در تلفن همراه شما ذخیره کند. شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

2.کوادکوپتر SYMA X5C Explorers

کوادکوپتر سایما x5c ارشاکو

مدت زمان پرواز: 7 دقیقه

دوربین: دارد ، HD

کنترل: از راه دور

اندازه: 16 x 12 x 4

یکی دیگر از کوادکوپترهای ارزان قیمت موجود متعلق به برند سایما می باشد. این کوادکوپتر شامل یک دوربین HD بوده ، می تواند در هر دو محیط های باز و بسته پرواز کند ، مقاومت بالایی در مقابل وزش باد از خود نشان داده و به همراه یک سیستم پایداری 6 محور ارائه می شود که کنترل کوادکوپتر را به مقدار قابل توجهی آسان و هیجان انگیز می کند. خرید این کوادکوپتر ارزان به شدت پیشنهاد می شود! شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

3.کوادکوپتر UDI U818A

کوادکوپتر UDI U818A ارشاکو

مدت زمان پرواز: 9 دقیقه

دوربین : دارد

کنترل: از راه دور

اندازه: 12 x 2 x 13

این برند به علت تولید محصولات باکیفیت شناخته شده و این کوادکوپتر کمترین قیمت را در این میان به خود اختصاص داده است. این کوادکوپتر آماده پرواز بوده و صعود تا ارتفاع حداکثر 100 فوت را با بیشترین سرعت پوشش می دهد. لازم به ذکر است که طراحی این مدل به گونه ای بوده که وی را قادر به چرخش 360 درجه و پیچش های سریع می کند. شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

4.کوادکوپتر Cheerson CX-10 Mini

کوادکوپتر CHEERSON CX19 ارشاکوMINI

مدت زمان پرواز: 6 دقیقه

دوربین: ندارد

کنترل: از راه دور

اندازه: 6 x 3 x 3

این محصول تنها 30 میلی متر اندازه داشته و به عنوان یک مینی کوپتر تکنولوژی پیشرفته ای را با خود حمل می کند. پرواز آن نرم بوده ، به سرعت شارژ شده و با ارائه 3 حالت مختلف برای حرکت به شما این امکان را می دهد تا به صورت اتوماتیک یا کاملا دستی این دستگاه با قابلیت مانورپذیری بالارا به پرواز درآورید. بسیار ارزان و سرم گننده. شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

5.کوادکوپتر Hubsan X4

کوادکوپتر HUBSAN X4 ارشاکو

مدت زمان پرواز: 7 دقیقه

دوربین: دارد

کنترل: از راه دور

اندازه: 3 x 3 x 1

برخورداری این کوادکوپتر از قابلیت هایی نظیر پایداری بسیار بالا ، ماندگاری طولانی و وزن سبک وی را در این لیست قرار می دهد. این محصول نیز یکی دیگر از مینی کوپترهایی است که از عملکردی عالی و کنترل فوق العاده ای بهره مند می باشد. همچنین حرکت با آن (چپ ، راست ، جلو ، عقب) نیز به راحتی انجام می شود. شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

6.کوادکوپتر SYMA X12

کوادکوپتر SYMA ارشاکوX12

مدت زمان پرواز: 4 دقیقه

دوربین: ندارد

کنترل: از راه دور

اندازه: 9 x 1.5 x 4

Syma برندی است که به خاطر ساخت هدرهایی با قابلیت پرواز آسان و اندازه کوچک شناخته می شود. این کوادکوپتر یکی از بهترین گزینه ها برای افراد تازه کار می باشد و در کنار هزینه ی بسیار کمی که برای آن می پردازید ، همچنان پرواز هیجان انگیزی را با آن تجربه خواهید کرد. از آنجایی که این کوادکوپتر سایما تنها چند دلار ارزش دارد ، ما به شما پیشنهاد می کنیم که چند دستگاه خریده و با دوستان خود رقابت کنید. شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

7.کوادکوپتر QCopter QC1

کوادکوپتر ارشاکوQCOPTER QC1

مدت زمان پرواز: 15 دقیقه

دوربین: دارد ، HD

کنترل: از راه دور

اندازه: 15 x 15 x 4

اگر بدنبال عکاسی و فیلمبرداری می باشید ، این بهترین گزینه با کمترین بودجه مالی برای شماست. باطری این دستگاه گنجایش بالایی داشته و همین قابلیت به شما این امکان را می دهد تا مدت زمان بیشتری فیلم بگیرید. از طرفی پایداری آن نیز به گونه ای است که عکس های شما بدون هیچ لرزشی گرفته می شوند. وجود نورهای LED بر روی دستگاه کمک شایانی به هدایت دستگاه در شب می کند. شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

8.کوادکوپتر AKASO X5C 4CH

کوادکوپتر AKASO X5C 4CH ارشاکو

مدت زمان پرواز: 15 دقیقه

دوربین: دارد ، HD

کنترل: از راه دور

اندازه: 12 x 12 x 5

این محصول یکی دیگر از کوادکوپترهایی است که پرواز با آن هیجان انگیز بوده و فیلم هایی با کیفیت فوق العاده HD ضبط می کند. کوادکوپتر X5C ساختار بسیار خوبی داشته و ماندگاری آن بسیار بالاست. وجود چراغ های روشنایی در زیر دستگاه موجب افزایش دید در شب می شود. علاوه بر این ، شما می توانید با این کوادکوپتر حرکت ها و چرخش های سریع 3D انجام دهید. یک انتخاب عالی! شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

9.کوادکوپتر Holy Stone F181

کوادکوپتر HOLYSTONE F181 ارشاکو

مدت زمان پرواز: 9 دقیقه

دوربین: دارد ، HD

کنترل: از راه دور

اندازه: 12 x 3 x 12

اگر بدنبال هدری می باشید که تنهابا فشردن یک دکمه ، کوادکوپتر به سمت شما بازگردد ، مدل Holy Stone F181 بهترین گزینه برای شما می باشد. این کوادکوپتر دقیقا همین کار را انجام می دهد ، پرواز با آن آسان بوده و برای تازه کارها نیز مناسب می باشد. این دستگاه قادر است تا ارتفاع حداکثر 300 فوت بالا رود ، به علاوه اینکه دارای دوربین 720p HD نیز می باشد. شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

10.کوادکوپتر Holy Stone HS17

کوادکوپتر ارشاکوHOLYSTONE HS17

مدت زمان پرواز: 7 دقیقه

دوربین: ندارد

کنترل: از راه دور

اندازه: 5 x 1.5 x 5

این کوادکوپتر از کیفیت ساختاری بالایی برخوردار بوده و پایداری آن نسبت به هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید ، بسیار عالی می باشد. این کوادکوپتر به عنوان یک محصول سرسخت شناخته شده و از حوادث زیادی بدون مشکل عبور خواهد کرد. پرواز با آن بسیار نرم بوده ، هزینه ی کمی داشته و مناسب تازه کارها می باشد. شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا