کوادکوپتر

بهترین کوادکوپترهای دوربین دار

امروزه تکنولوژی با سرعتی چندین برابر گذشته در حال پیشرفت بوده و هر روز امکانات جدیدی را در اختیار بشر قرار می دهد. پرواز از گذشته تاکنون همچنان در صدر آرزوهای دست نیافتنی بشر بوده و هست ، اما با پیشرفتی که امروزه تکنولوژی متحمل شده است ، این آرزو تا حدودی برآورده شده و ما شاهد دستگاه هایی هستیم که لذت پرواز را به مذاق آدمی می چشانند. کوادکوپترها نمونه ای از پهبادهای بدون سرنشین مولتی روتور می باشند که در زمینه هایی نظیر تصویربرداری هوایی ، نقشه برداری ، جاسوسی ، تفریحی و صنعت سینما مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه به معرفی 5 تا از بهترین دستگاه های کوادکوپتر دوربین دار می پردازیم

1.کوادکوپتر فانتوم 2 ویژن+ DJI

کوادکوپتر فانتوم 2 ویژن پلاس دی جی ای ارشاکو

زمانی که صحبت از تصویربرداری و ویدیوگرافی هوایی در میان باشد ، غیرممکن است که کیفیت و عملکرد کوادکوپتر فانتوم ویژن+ را نادیده بگیریم. کمپانی DJI یکی از نامدارترین برندها در این صنعت شناخته می شود و کوادکوپتر فانتوم 2 ویژن+ مانند نمادی است که نهایت پیشرفت و دستاورد این کمپانی را به نمایش می گذارد.

برخلاف سایر پهبادهای پیشرفته ی دیگر ، کوادکوپتر فانتوم ویژن+ یک کوادکوپتر RTF (آماده پرواز) می باشد. این بدان معناست که شما می توانید جعبه را باز کرده ، باتری ها را شارژ کنید و کوادکوپتر را به حرکت درآورید. اما این دلیل اصلی قرار گرفتن کوادکوپتر فانتوم در این جایگاه نیست و بهتر است نگاهی به عملکرد و ویژگی های دیگر این کوادکوپتر نیز بیاندازیم :

کیفیت بالای دوربین

کوادکوپتر ویژن+ مجهز به دوربین high-end و کارت میکرو SD می باشد که 4 گیگابایت فضای آزاد در اختیار شما قرار می دهد. دوربین 14 مگاپیکسلی آن قادر به عکسبرداری full HD در دو کیفیت 720p/60fps و 1080p/30fps و فیلمبرداری با کیفیت فوق العاده می باشد. استفاده از این دوربین نه تنها فیلم هایی شفاف و کریستالی را ضبط کرده ، بلکه عکس ها نیز به همین اندازه واضح خواهند بود. در این کوادکوپتر ، شما می توانید با تنظیم شیب دوربین ، از زوایای خاص فیلم و عکس بگیرید.

کنترل پیشرفته دوربین

اپلیکیشن VISION به شما این امکان را می دهد تا با دسترسی به تنظیمات دوربین از جمله نور ، کیفیت عکس ، ISO ، تعادل رنگ سفید و حتی فرمت عکس و ویدیو را مطابق میل تغییر دهید. با فعال کردن WiFi تلفن همراهتان ، می توانید عکس ها و فیلم های گرفته شده را تا فاصله ی 700 متری بر روی گوشی هوشمند خود مشاهده کنید. با این کار براحتی قادر خواهید بود تا خلاقیت های خود را با دوستان و آشنایانتان بر روی facebook یا youtube به اشتراک بگذارید. بدون شک کوادکوپتر ویژن+ به همراه یک کنترل پیشرفته ارائه می شود که می تواند پرواز با دستگاه را تا حدود زیادی برای شما آسان کند. بنابراین ، اگر بدنبال یک کوادکوپتر با دوربین پیشرفته و کنترل پرواز حرفه ای می باشید ، کوادکوپتر فانتوم 2 ویژن+ DJI بهترین گزینه برای شما می باشد.

شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

2.کوادکوپتر Parrot Bebop Drone

کوادکوپتر پاروت بیباپ ارشاکو

پاروت یکی دیگر از شناخته شده ترین کمپانی های این صنعت می باشد و مدل bebop drone آن به همان اندازه شهرت خوبی را در این میان از آن خود کرده است. ویژگی هایی نظیر گزینه های ایمنی زیاد ، دوربین باکیفیت ، و توانایی پرواز در فضای بسته ، این کوادکوپتر را به بهترین پهباد تفریحی مبدل می سازد. اگر باور نمی کنید ، به لیست زیر نگاهی بیاندازید:

طراحی شده با ایمنی بالا

این کوادکوپتر به شدت سبک (400 گرم) بوده و پروانه های آن به محض برخورد متوقف می شوند. اعمال یک حالت اضطراری بر روی آن به شما این امکان را می دهد تا پس از بروز هرگونه نقص و اشکالی بتوانید دستگاه را فورا بر روی زمین بنشانید. وجود سیستم GPS ، به کوادکوپتر توانایی بازگشت به نقطه ی پرواز را از هر مسافتی می دهد. اعمال سیستم ایمنی EPP بر روی بدنه ، پرواز با آن را در فضای بسته آسان تر و ایمن تر می سازد.

عکاسی و فیلمبرداری با کیفیت بالا

عکاسی و فیلمبرداری بیباپ با دوربین 14 مگاپیکسلی انجام می شود. این دوربین از قابلیت تصویربرداری 180 درجه و تکنولوژی تثبیت کننده تصویر دیجیتال به منظور عکاسی و فیلمبرداری با کیفیت کریستالی بهره مند می باشد. علاوه بر این ، لنز آن نیز ضد گرد و غبار بوده و شما را قادر می سازد تا بدون هیچ ممانعتی عکس هایی با کیفیت عالی بگیرید. با استفاده از اپلیکیشن drone می توانید زاویه دوربین را براحتی و با حرکت دادن انگشت دست بر روی کنترل تغییر دهید. بیباپ مجهز به تکنولوژی پیشرفته پرواز بوده و حرکت آن ثابت از هر کوادکوپتر دیگری می باشد.

شما می توانید برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر مورد نظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

3.کوادکوپتر Parrot AR.Drone 2.0

کوادکوپتر پاروت ای ار 2 ارشاکو

دوربین این مدل به اندازه ی کوادکوپتر ویژن+ یا بیباپ قدرتمند نیست ، اما وجود ویژگی های چشمگیر دیگر آن را در این لیست قرار داده است. براحتی به پرواز درمی آید ، در 3 رنگ مختلف موجود است ، و حتی به شما این امکان را می دهد تا از طریق دستگاه های متفاوتی آن را کنترل کنید.

دوربین HD

با کمک دوربین HD تعبیه شده در دستگاه ، می توان فیلم هایی با کیفیت 720p/30fps تهیه کرد. زمان عکس العمل کوتاه و تصویربرداری JPEG تنها نمونه های کوچکی از خصیصه های فوق العاده این دوربین می باشند. همچنین شما می توانید حین پرواز ، فیلم ها را با کیفیت HD از طریق تلفن همراهتان مشاهده کنید. علاوه بر این ، با اتصال USB یا هر دستگاه خارجی دیگر به آن قادر خواهید بود فیلم های گرفته شده را درون آنها ذخیره کنید.

حالت مدیریت

حالت مدیریت درواقع یکی از آپشن های در دسترس بر روی اپلیکیشن AR.Freelight می باشد که برای تکمیل کنترل وضعیت فیلم های ضبط شده ، استفاده از آن شدیدا توصیه می شود. با کمک این حالت ، این امکان به شما داده می شود تا حرکات دقیق عکسبرداری را به صورت اتوماتیک برنامه ریزی کنید ، همانگونه که شما می خواهید و هر زمان که شما بخواهید. در ادامه شماری از مسئولیت های این آپشن آورده شده است :

  • تبادل میان حرکات افقی ، عمودی و جانبی
  • تنظیم سرعت پهباد در حرکت
  • تنظیم روشنایی ، نورپردازی و تعادل رنگ سفید دوربین
  • سیستم پیشرفته تثبیت کننده و تکنولوژی پس پردازش به منظور فیلمبرداری با کیفیت کریستالی
  • قابلیت به اشتراک گذاری فیلم در یوتیوب

این نمونه از همان تکنولوژی پیشرفته پرواز که شما باید از یک کوادکوپتر پاروت انتظار داشته باشید ، ساخته شده است. نه تنها پرواز با آن لذت بخش بوده ، بلکه عکاسی و فیلمبرداری با آن از ارتفاع بسیار زیاد نیز همچنان با کیفیت HD میسر می باشد.

برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر مورد نظر می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

4.کوادکوپتر UDI U818A RC

کوادکوپتر UDI U818A RC ارشاکو

خیلی سخت است که در این لیست نامی از کوادکوپتر UDI U818A RC آورده نشود. با قیمتی کمتر از 100 دلار ، این دستگاه یکی از ارزان ترین کوادکوپترهای دوربین دار موجود در بازار می باشد. این مدل به اندازه ی 3 کوادکوپتر نخست این لیست پیشرفته نیست ، اما همچنان ویژگی های منحصربفردی را برای تازه کارها به همراه دارد.

دوربین فیلمبرداری درونی

این مدل به کمک  یک دوربین FPV قادر به عکسبرداری با کیفیت 640×480 AVI می باشد. با وجود اینکه عکس ها کاملا HD نبوده اما نسبت به هزینه ای که بایت این دستگاه می پردازید ، کیفیت چشمگیری نصیبتان خواهد شد. بهره مندی از یک کارت SD 2 گیگابایتی ، امکان ذخیره مستقیم فیلم ها بر روی کارت و انتقال آنها به رایانه یا تلفن همراهتان را میسر می سازد.

پرواز آُسان

دارا بودن یک ژیروسکوپ 6 محور و کنترل حالت به شما این امکان را می دهد تا رفتار و موقعیت دستگاه را با دقت بیشتری تنظیم کنید. کنترل کننده ی 4 محور آن ، ثبات پهباد را حین حرکت افزایش داده و پروازی آسان را ممکن می سازد. علاوه بر اینها ، طراحی بدنه نیز به گونه ای است که تعمیر و نصب قطعات بر روی آن براحتی انجام می پذیرد. اگر بدنبال یک کوادکوپتر ساده که توانایی عکاسی و فیلمبرداری را داشته باشد می گردید ، کوادکوپتر UDI U818A یک انتخاب هوشمندانه است.

برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر مورد نظر می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

5.کوادکوپتر Hubsan X4

کوادکوپتر هابسان ارشاکوX4

پیداکردن یک میکرو کوادکوپتر دوربین دار کار دشواری است ، اما Hubsan X4 یک استثناست. با وجود اندازه ی بسیار کوچک آن ، این پهباد قادر به عکسبرداری و فیلمبرداری در فضای بسته می باشد. اگر بدنبال کوادکوپتری می باشید که بتوانید آن را با خود به سرکار نیز ببرید ، کوادکوپتر X4 انتخاب کاملا مناسبی برای شما می باشد. این کوادکوپتر ارزان برخلاف قیمت بسیار پایین ، ویژگی های چشمگیری را به خود اختصاص داده است که در ادامه بدان اشاره شده است:

دوربین درونی

X4 مجهز به یک دوربین 0.3MP و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 640×480 می باشد. برای ذخیره فیلم ها شما نیاز به یک کارت حافظه میکرو SDHC خواهید داشت که تهیه آن بسیار آسان بوده و قیمت چندانی ندارند.

پرواز آکروباتیک

بدنه بسیار سبک و اندازه ی کوچک این دستگاه است که آن را به یکی از مناسب ترین گزینه ها برای انجام حرکات آکروباتیک و نمایشی تبدیل می کند. با استفاده از کنترل از راه دور آن تنها انجام 4 حرکت روبه جلو ، روبه عقب ، راست و چپ امکان پذیر است. در کنار این ها ، فرستنده 4 کانال و سیستم کنترل پرواز 6 محور تعبیه شده بر روی آن ، به شما این امکان را می دهد تا حرکتی فوق ثابت را تجربه کنید.

می توانید برای سغارش و یا خرید کوادکوپتر مورد نظر از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا