معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند بولگاری

کشور: ایتالیا

فعالیت اصلی: طلا و جواهرات

برند بولگاری یکی از برندهای تولید کننده محصولات زینتی و لاکچری در ایتالیا است که توسط ” سوتیریوس وولگاریز” در سال ۱۸۸۴ تاسیس شد. نام این برند از روی نام فامیل موسس آن گرفته شده است. در زبان لاتین حرف ” V” به صورت “U” تلفظ می­شود و نام برند به صورت ” BULGARI خوانده می­شود. ” سوتیریوس ” اصالتا اهل یونان بوده است و در آنجا ساخت و فروش جواهرات را فرا گرفته است. او در سال ۱۸۷۷ سرزمین مادری خود را ترک کرده و قبل از اینکه در رُم ساکن شود در شهرهایی مثل ” کُرفُ” و ” ناپلِس” برای مدت کوتاهی اقامت داشته است. او در سال ۱۸۸۴ شروع به تاسیس شرکت ” بولگاری” کرد. شرکت او در سال ۱۹۰۵ با کمک فرزند ” سُتیریوس” شروع به کار کرد و در مدت بسیار کوتاهی مشهور شد. اولین فروشگاه بین المللی این برند در سال ۱۹۷۰ در نیویورک، پاریس، ژنو و مونت کارلو تاسیس شد. امروزه تعداد فروشگاه­­های بولگاری به حدود ۳۰۰ فروشگاه در سراسر جهان می­رسد. این برند در کنار تولید طلا و جواهرات بسیار زیبا و خاص اقدام به تولید ساعت، اکسسوری، کیف­های دستی و عطر کرده است. اولین عطر این برند ” او پَخفیومِ او دی وق” “Eau Parfumee au The vert” در سال ۱۹۹۲ است. این برند در حدود ۶۵ عطر تا کنون در کارنامه خود ثبت کرده است که اولین آن در سال ۱۹۹۲ و آخرین آن در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر معرفی شده است. او در تولید عطرهای خود با طراحانی مثل ” آنیک مِناردُ”، ” آلبرت مُریلاس”، ” ژاکوب کاوالیِر” و … همکاری دارد.

  • ” بلَک”

۱

 

 

buy

 

 

همانطور که از نت­های دودی، کایوچویی و چوبی این عطر مشخص است، این عطر مخصوص استفاده آقایان است. عطر ” بلُک” از مثلث وبیای سیاه و سفید ساخته شده است. رایحه این عطر با نت چای سیاه دودی شروع می­شود، با نت­های لاستیکی ادامه می­یابد و به نت چوبی می­رسد. رایحه این عطر بسیار مردانه و خاص است. بِلَک در سال ۱۹۸۸ توسط ” انیک مِناردُ” طراحی شده است.

  • ” بی اِل وی”

 

۲

 

 

buy

زنانه

رایحه این عطر بسیار خنک است و از نت­های مثل زنجبیل، مشک ویستریا ، نت گرم چوب صندل و همچنین از نت­های زنانه مثل گل، وانیل و اقاقیا در آن استفاده شده است. این عطر توسط ” آلبرتُ موریلاس” در سال ۲۰۰۰ میلادی طراحی شده است.

­

  • “بی ایل وی اَبسولوت”

۳

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر ترکیبی از گل، چوب و مشک است. ” بی اِل وی ابسولوت” در سال ۲۰۰۲ طراحی و تولید شده است. نت ابتدایی این عطر شامل زنجبیل و ترنج است و نت میانی شامل میوسا، ویستِریا، زنجبیل و کتان است. نت پایه شامل مشک، وانیل و چوب صندل است.

 

  • ” بی ایل وی ادو د پرفیوم ۲” 

۴

 

buy

زنانه

این عطر در سپتامبر ۲۰۰۹ به بازار عطر عرضه شده است. رایحه این عطر از نت­های زنانه تشکیل شده و القا کننده حس طرلوت، شادابی به همراه هارمونی از حس­های زنانه است. طراحی این عطر را ” ژاکواِس کاوالیه” بر عهده داشته است. ” کاوالیه” در خصوص طراحی این عطر می­گوید : هدف از طراحی این عطر استفاده از رایحه­های استفاده شده در عطرهای دهه ۹۰ است اما قوی­تر، شفاف­تر و پیچیده تر. او این عطر را مناسب افرادی می­داند که به زندگی خوش­بین هستند و می­خواهند این خوش­بینی را به همه انتقال دهند. نت ابتدایی این عطر شامل بنفشه، میوه­ستاره­ای، ماندارین و شیرین بیان است. در نت میانی رایحه ” بی ایل وی او دُ پخفیوم ۲” از نت­های گل به همراه نعناع هندی و ویتیوِر هااییتی استفاده شده است. نت پایانی این عطر نیز شامل ترکیبی از مشک، دانه تونکا، ۳ نوع عنبر ، بنزن و لادن است. طراحی شیشه این عطر بسیار خاص استو درپوش این شیشه نقره­ای استو بر روی آن لوگو برند ” بولگار” قرار داده شده است. این عطر در اندازه ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل در بازار موجود است. به همراه این عطر لوسیون حمام و لوسیون بدن در اندازه ۲۰۰ میل قرار داده شده است. برای تبلیغات این عطر، چهره معروفی که برای تبلیغات گردن­بند­های ” ساسی”  همکاری داشته است یعنی “لااِتیتا کاستا” با برند بولگاری همکاری کرده است.

 

 

  • ” بی اِل وی او دِته”

 

۵

 

buy

زنانه

این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر وارد شد و رایحه­ای خاص و شاد دارد. این عطر مخصوص دختران وبانوان جوان طراحی شده است. رایحه بکار رفته در ” بی اِ ل وی دِته” شامل نت­های نعناع، لیمو، زنبق، عنبر، دارچین، بنزن و رزین است. این عطر در شیشه کریستال در اندازه­های ۳۰ و ۵۰ میل به بازار عرضه شده است و همراه آن لوسیون بدن ۱۰۰ میل در جعبه قرار داده شده است.

  • ” بی اِل وی نُت پوق فَم”

 

۶

 

 

buy

زنانه

زایحه ” بی اِل وی نُت پوق فَم” زنانه، تاریکو بسیار تاثیر گذار است. از طرفی کمی شیرین است و به همین دلیل مناسب استفاده در شب است. در رایحه این عطر از شکلات و وُدکا نیز استفاده شده است. ” بی اِل وی نُت پوق فَم” در رایحه ابتدایی خود شامل ماندارین، گالانگا تازه و ترنج است. در نت میانی شامل وُدکا، اقاقیا، زنبق پودری و شکوفه تنباکو است. برای نت پایانی در رایحه این عطر از شکلات تلخ، زنجبیل و عنبر استفاده شده است. رایحه این عطر مناسب شب­هایی است که می­خواهید خاطره­ای فراموش نشدنی از خود به جا بگذارید. این عطر محصول سال ۲۰۰۴ به طراحی ” آلبرتُ مُریلاس” است.

 

  • ” بی ایل وی نُت پوق اوم”

 

۷

 

 

buy

 

مردانه

رایحه ” بی اِل وی پوق اوم” مردانه، شرق و چوبی است. در رایحه این عطر مانند ورژن زنانه از شکلات تلخ در نت پایانی استفاده شده است. رایحه این عطر واقعا اغواکننده است و بانوان جذاب را به دام می­اندازد. در رایحه این عطر از نت­ایی مثل گالانگا، شکوفه تنباکو، شکلات تلخ به همراه رایحه­ای مردانه مثل ادویه­حات و چوب استفاده شده است. رایحه این عطر کمی شیرین است و در سال ۲۰۰۴ توسط ” آلبرتو موریلاس” طراحی و به بازار عرضه شده است.

  • ” بی ایل وی پوق اوم”

 

۸

 

buy

رایحه فریبنده و مست کننده “بی ایل وی پوق اوم” که به صورت آب آرایشی در بازار موجود است شامل نت­­های خاصی است که با هارونی حیرت­انگیزی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این عطر مخصوص استفاده آقایان است و در ان از نت­ای چوبی و ادویه جات استفاده شده است. در هر دو ورژن زنانه و مردانه ” بی ایل وی پوق اوم” و ” بی ایل وی پوق فِم” از زنجبیل به عنوان نت اصلی استفاده شده است. همجنین از شکوفه تنباکو نیز در آن استفاده شده است. در این عطر از نت هل،  چوب صندل به همراه زنجبیل، سرو کوهی و گالانیا نیز استفاده شده است. نت پایه ” بی اِل وی پوق اوم” گرم  و چوبی است و در آن از نت­ای چوب و گل تنباکو استفاده شده است. این عطر در سال ۲۰۰۱ توسط ” آلبرتو موریلاس” طراحی و به بازار عرضه شده است.

  • ” بولگاری اِکستریم” 

 

۹

 

 

 

buy

مردانه

این عطر محصول سال ۱۹۹۹ است. طراحی آن بر عهده ” ژاکواِس کاوالیه” بوده است. نت ابتدایی ” بولگاری اکستریم” شامل گشنیز، اسطوخودوس، میخک، چای، گریپ فروت، شکوفه پرتقال، دانه­های خوشبو و ترنج است. در نت میانی از جوز، فلفل، صنوبر، چوب گایاک، چوب رز برزیلی و هل استفاده شده است. برای نت پایانی نیز نت­های زنبق، چوب صندل، گلسنگ و سدر بکاررفته است.

  • ” بولگاری پوق فِم”

 

۱۰

 

 

buy

 

زنانه

این عطر رایحه­ای کلاسیک دارد. در رایحه “بولگاری پوق فِم” از گل به همراه ترنج، برگهای بنفشه و شکوفه پرتقال در نت ابتدایی استفاده شده است. برای نت میانی نیز یاس، به همراه میموسا و رز استفاده شده استو برای نت پایانی نیز زنبق، مشک و چوب صندل استفاده شده است. این عطر در سال ۱۹۹۴  توسط ” سُفیا گرویسمان” طراحی شده است و در سال ۲۰۰۶ باز تولید شده است. برای تبلیغات این عطر ” کِیت مُس ” همکاری داشته است.

  • ” بولگاری پوق اوم”

 

۱۱

 

 

buy

مردانه

عطری با رایحه چوب، گل و مشک. این عطر در سال ۱۹۹۶ توسط ” ژاکواِس کاوالیه” طراحی شد. نت ابتدایی آن شامل آلدهید، اسطوخودوس، ماندارین، پرتقال، چای، گل جوز، ترنج و شکوفه پرتقال است. در نت میانی از نت­هایی مثل سیکلمه، گشنیز، میخک صدپر، زنبق، فلفل، چوب گایاک و چوب رز برزیلی، میخک و هل استفاده شده است. در نت پایانی نیز نت­های مثل دانه تونکا، عنبر، مشک، گلسنگ، وتیوِر و سدر بکار رفته است.

 

  • ” بولگاری پوق اوم سوآق”

 

۱۲

 

 

buy

 

 

رایحه این عطر شامل نت­های چوب، گل و مشک است. “بولگاری پوق اوم” در سال ۲۰۰۶ تولید شده است و در آن از نت­هایی مثل پاپیروس، عنبر، چای دارجیلینگ و ترنج استفاده شده است.

  • ” بولگاری رز اِسِنتیِل”

 

۱۳

 

buy

زنانه

این عطر محصول سال ۲۰۰۷ میلادی است. رایحه این عطر شامل رز است اما نحوه استفاده از رز در این عطر، انقلاب جدیدی در تولید عطر زنانه ایجاد کرده است. این عطر مخصوص بانوان جوان طراحی شده است. در این عطر از رایحه میوه و رایحه­های خاص و لطیف استفاده شده است. رایحه ” بولگاری رز اِسنتیِل” شامل ترنج، پرتقال، رز ترکی، شکوفه­های پرتقالو یاس است. نت پایاینی این عطر شامل مشک است. این عطر به صورت آب ارایشی در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل در دسترس است. این عطر توسط ” بِآتریک پیکواِت” طراحی شده است. ۹۰

 

  • “او فخَش”

 

۱۴

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر شامل گل­های سبز است. این عطر در سال ۱۹۹۷ تولید شده است. نت ابتدایی آن شامل میموسا، هل، شکوفه پرتقالف فلفل، ترنج و چوب رز برزیلی است. نت میانی آن از مگنولیا، اِلدِر سیاه، یاس و رز تشکیل شده است. نت پایانی شامل مشک، چای سبز و زنبق است. ۴۶

 

 

  • ” ژاسمین نوآق”

 

۱۵

 

 

buy

 

زنانه

برند بولگاری در سال  ۲۰۰۸ عطر جدیدی به نام ” ژاسمین نوآق” را به بازار عطر معرفی کرد. شیشه سیاه و مرموز این عطر یکی از تاثیرگذارترین عوامل در جلب توجه طرفداران این عطر است. این عطر مخصوص افرادی است که به رایحه چوب و گل علاقه­مند اند. “ژاسمین نوآق” برای زنان در سنین ۲۰ تا ۴۰ سال مناسب است. طراحی این عطر را ” کارلوس بینایم” و ” سوفی لابه” بر عهده گرفته اند . در این عطر از تقابل نت­های مردانه و زنانه استفاده شده است. طراحان دررایحه این عطر از ترکیب یاس در نت میانی به روش بسیار متفاوتی استفاده کرده­اند. در ” ژاسمین نوآق” نت یاس در ترکیب با نت­های مرموز چوبی استفاده شده است.  نت ابتدایی در رایحه این عطر شامل گیاهان خوشبو به همراه گل یاسمن استو در نت میانی این عطر از یاس به همراه بادام استفاده شده است. در نت پایانی نیز ترکیبی از نت­های تیره مثل چوب، و دانه­های تونکا استفاده شده است. بریا تبلیغات این عطر، کیِت مُس همکاری کرده است و عکس­های آن در جزایر زیبای ایبزا در اسژانیا گرفته شده است. شیشه این عطر به رنگ تیره طراحی شده است و در اندازه­های ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است. در کنار این عطر یک لوسیون بدن ۲۰۰ میل و یک لوسیون حمام ۲۰۰ میل نیز قرار داده شده است.

“ژاسمین نوآق او دو توآلِت”

 

 

۱۶

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر دقیقا یک سال بعد از تولید عطر ” ژاسمین نوآق” که دارای رایحه ­ای اغواکنندهف شیرین داشت به بازار معرفی شد. رایحه ” ژاسمین نوآق او دو توآلِت” دارای رایحه ای است که از ترکیب گیاهان سبز به وجود آمده است و در شیشه ای با طراحی بسیار خاص به بازار عرضه شده است. این عطر انعکاسی از جواهرات تولید شده توسط برند بولگاری را منعکس می­کند. بر خلاف ورژن قبلی این عطر یعنی ” ژاسمین نوآق” این عطر دارای رایحه­ای ملایم است و برای استفاده در روز توصیه می­شود. ارکیبات استفاده شده در رایحه این عطر شامل رایحه­های شاد و معطر است که القا کننده حس طراوت و تازگی هستند. طراحی این عطر ” کارلوس بینایم” و ” سوفی لابه” است. در نت ابتدایی این عطر ترکیبی از گیاهان معطر شروع می­شود. در نت میانی از نت­ای احساس مثل یاس که باعث تازه شدن رایحه و شکوفه­ای پرتقال استفاده شده است. در نت پایانی نیز مشک بکار رفاه است. شیشه این عطر بسیار خاص است و طراحی آن نشان­دهنده رایحه سبک و ملایم این عطر اس. این عطر در اندازه­های ۳۰، ۵۰و ۱۰۰ میل در بازار موجود است. “ژاسمین نوآق او دو توآلِت” محصول سال ۲۰۰۹ میلدی است.

  • “ژاسمین نوآق لِلیکسیر”

 

۱۷

 

buy

 

زنانه

در رایحه این عطر از نت­های اغواگرانه­ای مثل پرتقالف ترنج، فلفل صورتی برای نت ابتدایی استفاده شده است. در نت میانی از از یاس، به همراه گل مریم استفاده شده است. در نت پایانی از رزین و مشک طلایی استفاده شده است. این عطر محصول سال ۲۰۱۲ میلادی است.

  • “ژاسمین نوآق لِسانس”

 

۱۸

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در سال ۲۰۱۱ تولید شده است و ورژن قوی­تر و شرقی­تر عطر ” ژاسمین نوآق” محصول سال ۲۰۰۸ است. رایح این عطر شرقی است و ترکیبی ازچوب، گل و مشک است. رایحه ” ژاسمین نوآق لیسانس” به گونه­ای طراحی شده است که القا کننده احساسات قوی، پیچیده و خاص است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی است از فلفل صورتی، ترنج که به همراه یاس و بادان در نت میانی و شیرین بیان، دانه تونکا، مرمر و چوب در نت پایانی قرار گرفته است. این عطر در اندازه ۵۰ میل در بازار موجود است.

  • “مُن ژاسمین نوآق”

 

۱۹

buy

 

زنانه

این عطر ورژن جدید عطر “ژاسمین نوآق” است. در این عطر از ترکیب خاص گل­ها به همراه رایحه­های مدرن و احساسی که با استفاده از نت­های زنبق وحشی ، یاس، مشک و چوب پدید آمده است، استفاده شده است. طراحی این عطر بر عهده ” اسلیویِر پُلگه” و ” سوفی لابه” است. برای تبلیغات این عطرچهره معروف، “کریستین دانست” همکاری داشته است . شیشه این عطر به رنگ سفید است و با درژوش طلایی تزیین شده است. این عطر در اندازه ۲۵، ۵۰ و ۷۵ میل از سال ۲۰۱۱  در بازار عطر موجود است

  • ” مُن ژاسمین نوآق لو اِکسکوییز”

 

۲۰

 

buy

زنانه

این عطر ورژن جدیدی از عطر ” مُن ژاسمین نوآق” است که در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر معرفی شده است. رایحه این عطر القا کننده حس طراوتف شادابیو تازگی است و برای فصل تابستان طراحی شده است. در این عطر از نت ملون و بادام برای نت ابتدایی، یاس و چای سفید برای نت میانی و مشک برای نت پایانی استفاده شده است. این عطر در اندازه ۵۰ و ۷۵ میل به صورت آب آرایسی در بازار موجود است.

 

دوستان ارشاکویی عزیز می توانید با کلیک بر روی دکمه خرید کنید ، به صفحه خرید عطر مورد نظر در فروشگاه اینترنتی ارشاکو مراجعه کرده و نسبت به خرید عطر مورد نظرتان اقدام کنید و نیز می توانید با کلیک بر روی دکمه سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی ارشاکو سفارش دهید ،تا در صورت وجود در بازار تهیه گردیده و در اختیار شما دوستان عزیز قرار گیرد . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا