معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

نمایشگاه TFWA

هرسال نمایشگاهی برگزار می­شود که به TFWA معروف است. محل برگزاری این نمایشگاه هر سال متفاوت است. در این نمایشگاه کارخانه­ها و صاحبان صنایع و مشاغل از هر جای دنیا شرکت می­کنند تا محصولات خود را به  مردم نمایش دهند. خرید در این نمایشگاه شامل مالیات نمی­شود. یکی از صنایعی که هرساله در این نمایشگاه  شرکت کندگان زیادی را بخود اختصاص می­دهد، صنعت عطر سازی است. طی دو پست در مورد شرکتهای عطر که درنمایشگاه ۲۰۱۵ TFWA شرکت کردند صحبت خواهیم کرد:

 

 

ff
نمایشگاه TFWA

 

نمایشگاه TFWA سال ۲۰۱۵ در کَنز برگزار شد. روز افتتاحیه نمایشگاه هوا صاف و مطبوع بود. مکان برگزاری نمایشگاه  کاخ فستیوال بود و به نظر می­رسید که  همه از سراسر دنیا آمده بودند تا محصولاتشان را برای بقیه نمایش دهند. طراحان زیادی از خانه­های عطربسیاری در این نمایشگاه شرکت کرده بودند و قفسه عطرها رنگین و متنوع بود. صاحبان خانه­های عطر در تکاپو بودند تا محصولات خود را به بهترین شکل در معرض دید عموم قراردهند. بعضی ار این برندها ا بقیه جدا شده بودند و در ساختمان اصلی نمایشگاه نبودند در عوض در فضای باز بساط مهمانی و سور وساط راه انداخته بودند. فضایی که نمی­شد در داخل ساختمان حس کرد. در میان این برندها عطرهای مرسدس بنز و موناکو بودند. بعضی از این برندها غرفه­های مجزا داشتند و بعضی هم با هم بودند تا فضایی متفاوت ایجاد کنند.

شبهای کَنز در کنار دریا  همیشه زیبا و هیجان انگیز بوده. در فضای نمایشگاه گیاهان زیبا و معطر فراوانی  که بر روی فضای نمایشگاه تاثیر زیادی گذاشته بود. وقتی که وارد فضای کاخ می­شدید احساس می­کردید که  می خواهید همه چیز را تا حد امکان امتحان کنید، چون اینجا یکی از نایابترین مکان­هایی است بازیگران اصلی صنعت عطر در آن در هم جمع شده بودند.

TFWA2015 به طور رسمی در ۱۹ اکتبر با برگزاری مراسمی در هتل کارلتون افتتاح شد و آتش بازی زیبایی، آسمان را رنگین کرد که در تمام شهر قابل مشاهده بود. هم برگزار کنندگان  و هم بازدیدکنندگان در فضای دلنوازی که ناشی از هوای دل­انگیز امسال بود اوقات خوی را سپری کردند. غرفه­داران محصولات جدید خود را در فضایی با دکور و طراحی زیبا نمایش می­دادند و بازدیدکنندگان سعی می­کردند از حداکثر وقت خود برای تست کردن هرچه در آنجا مشاهده می­کردند استفاده کنند. در بخش بعدب بیشتر درباره برندهای شرکت کننده در این نمایگاه صحبت خواهیم کرد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا