معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای “آیریس نوبیل اِدیزییون اِسپزیال ۲۰۱۰”

زنانه

یکی از نمونه­های محدودی که برند “آکوا دی پارما” انرا تولید کرده است، عطری به نام “آیریس نوبیل اِدیزییون اِسپزیال ۲۰۱۰” بوده که آپریل سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد. در شیشه عطر به رنگ طلایی است و روی شیشه با گلهای طلایی تزیین شده است که سمبل اشرافی­گری است و این همان چیزی است که رایحه این عطر القا می­کند.نت ابتدایی این عطر شامل ماندارین، ترنج و رازیانه است. ترکیبات بکار رفته در نت میانی شامل گلهای زنبق، یلانگ یلانگ هستند که در کنار ترکیب نعنای هندی، گلسنگ و دانه عنبر که برای نت پایانی در نظر گرفته شده اند، رایحه­ای فوق­العاده به این عطر بخشیده اند. ورزن جدید این عطر در اندازه ۱۰۰ میل در بازار موجود است. در ادامه با ارشاکو بمانید تا با چندین عطر زنانه و مردانه از این برند آشنا شوید ….

 

“آیریس نوبیل سابلیم”

 

 

۲

Buy-Now-button

زنانه

این عطر نشان لوکس بودن و ظارفت است. از خود عطر که بگذریم طراحی جعبه و بسته بندی این عطر نیز نشان­دهنده حس وقار و زیبایی است. ورژن جدی این عطر در پاییز ۲۰۱۲ وارد بازار شد. ترکیبات بکار رفته در این عطر به نوعی نشان دهنده زنانگی و نت­های خاص و شفاف هستند. این عطر در دسته عطرهای سرد و جذاب قرار می­گیرد.

در این عطر از زنبق که سمبل شهر توسکانا در ایتالیا است، یلانگ یلانگ، شکوفه­های پرتقال و یاس استفاده شده است. نت میانی این عطر شامل نتهای چوبی سبک، سدر و نوعی درخت به نام غوشه است.

این عطر از سال ۲۰۱۲ به بعد در اندازه ۷۵ میل تولید و وارد بازار شده است.

 

“مگنولیا نوبیل اسپشیال ادیشون”

 

۳

 

Buy-Now-button

زنانه

شیشه این عطر دارای تزیینات طلایی است و در “آرت دِکو ایستایل” طراحی شده است و این عطر را به عطری لئکس و اشزافی تبدیل کرده­است. ورژن جدید این عطر در سال ۲۰۱۲ در یک شیشه و بسته­بندی جدید وارد بازار شد

این عطر اولین بار در سال ۲۰۰۹ وارد بازارشد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و بیشتر مردم این نمونه را می­شناسند. در این نمونه از مرکبات، ترنج به همراه سدر استفاده شده بود. اما چیزی که رایحه این عطر را خاص و دوستداشتنی کرده بود، استفاده از گل­های مگنولیا، رز بلغاری، و یاس بود. همچنین در این نمونه از چوب صندل، نعناع هندی، ویتیوِر و وانیل نیز از جمله نتهای بکار رفته در این عطر می­باشند. این عطر در اندازه­ ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

 

“پرفومو او دو پرفوم”

 

۴

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر محصول سال ۲۰۰۹ است. سازنده این عطر نیز مانند چند عطر قبلی، در نظر داشته تا عطری لوکس و اشرافی را طراحی و بازار ارایه دهد. این عطر نمونه جدی از عطر کلاسک “آکوآ دی پارما” بوده که در سال ۱۹۳۰ طراحی شد.نت ابتدایی این عطر شامل ترنج، یلانگ یلانگ و گل­های بسیار نایابی است. در نت میانی این عطر نیز از یاس، رز بلغاری، عنبر که رایحه ان توسط گل لادن غنی شده است، استفاده شده و همچنین نت پایانی نیز ترکیبی ازمشک، چوب صندل و نعناع هندی می­باشد.  در طارحی جعبه این عطر توجخ و دقت زیادی خرج شده است. به گونه­ای که هدف طراح جعبه، نشان دادن حس زنانگی و اشرافیت این عطر بوده است. در جعبه این عطر از پارچه ابریشمی خاصی استفاده شده و همین پارچه ابریشمی در کنار طراحی زیبا و درپوش طلایی شیشه، جلوه­ای خاص به عطر بخشیده است. این عطر از سال ۲۰۰۹ ار اندازه ۵۰میل در بازار موجود است.

 

“آکوآ دی پارما رز نوبیل”

 

۵

 

 

buy

 

زنانه

این عطر از سری عطرهای “آکوا دی پارما” است که نت اصلی آن رز است. این عطر یکی از خاص­ترین عطرهای این برند در کنار عطرهایی چون “ایریس نوبیل”، “مگنولیا نوبیل” و گِلسومینو نوبیل” است که در نت پایه همه این عطرها، گل بکار رفته است مخصوا گلهای زنبق، یاس ، مگنولیا و رز.

در طارحی این عطر از گلهای رز “سِنتیفولیا” استفاده شده است که فقط در ایتالیا رشد و پروش میابند. در این عطر از ترکیب ترنج، ماندارین درکنار نت پایه که گل است استفاده شده است. همچنی برای خاص­تر شدن رایحه این عطر از فلفل سیاه نیز استفاده شده است. سایر نتهای بکار رفته در این عبارتند از مرکبات، تارت، زنبق وحشی، بنفشه و گل­­های نایاب می­باشد. در نت پایه این عزر از چوبف سدر و مشک نیز استفاده شده است.

جالب است بدانید که وقت برداشت گلهای رز بکار رفته در این عطر دقیقا به مدت ۴۰ روز در ماه­های می و جون انجام می­گیرد چون در این زمان رایحه گلبرگها به حداکثر خود رسیده است.

در طراحی شیشه این عطر از سایه­های بنفش استفاده شده است. این عطر در اندازه­های ۵۰ و ۱۰۰ میل به همراه لوسیون و کرم­ای بدن موجود است. این عطر در سال ۲۰۱۴ باز تولید داشته است.

 

“آکوآ نوبیل گِلسومینو”

 

۶

buy

زنانه

در سال ۲۰۱۳ به طرغداران عطر” اکوا دی پارما” نمونه­جدیدی به نام “آکوا نوبیل گِلسونیو” معرفی شد. این عطر در ادامه تولید عطر”آکوآ دی پارما گِلسمو نوبیل ۲۰۱۱” به بازار معرفی شده است. به دلیل استفاده از شکوفه­های یاس در این عطر، رایحه آن القا کننده حس طراوت و سرزندگی است. نت ابتدایی این عطر شامل ترنج، لیمو و ماندارین است. استفاده از پرتقال و ترنج در کنار نتهای سبز شخصیتی پر جنب و جوش و فعال به این عطر بخشیده است. این عطر در اندازه ۱۲۰ میل به علاقه­مندان ارایه شده است.

 

“آکوآ نوبیل آیریس”

 

 

۷

Buy-Now-button

زنانه

این عطر یکی از عطرهایی ایت که نت پایه آن شامل گلهای خاص است. این عطر در سال ۲۰۱۳ معرفی وبه بازار عرضه شد. نت ابتدایی ترکیبی از مرکبات، گریپ­فروت، ماندارین ونت میانی نیز شامل بنفشه، شکوفه پرتقال، زنبق است. در کنار این نتها در نت پایانی از وانیل و مشک استفاده شده است.

“آکوآ نوبیل مَگنولیا”

 

 

۸

 

 

buy

زنانه

این عطر یکی از عطر نیز مانند چند عطر قبلی، گل نت اصلی آن را تشکیل می­دهد. تولید این محصول در سال ۲۰۱۳ می­باشد. نت لبتدایی آن عبارت است از ترنج، ماندارین، مرکبات، لیمو و شکوفه­های پرتقال .اما نتهای میانی شامل مَگنولیا، زنبق وحشی، فرزیا و پرتقال استو نت پایه نیز ترکیبی از وانیل و مشک است.

 

“آکوآ نوبیل رزا”

 

۹

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر یکی از بهترین عطرهای سری”آکوآ نوبیل” محصول برند ” آکوآ دی پارما” است. در اسل ۲۰۱۵ ورژن جدید از “رزا نوبیل” که رایحه­ای ملایم­تر داشت و از طرفی رد بوی بیشتری داشت، وارد بازار شد. رزهای بکار رفته در این عطر، همان رزهای مشهور و خاص باغ­های ایتالیا است.

نت ابتدایی ورژن جدی این عطر حاوی ترکیبی از ترنج، ماندارین ایتالیایی وتوت سیاه و سفید است که باعث شدهرایحه­این عطر جذاب، پرنشاط و خاص باشد. در نت میانی این عطر از تارت، نتهای گل رز، فرزیا و سیکلمه است که در کنار رزهای ایتالیایی، ترکیبی خاص ایجاد می­کنند. در نت پایانی نیز از مشک و عنبر استفاده شده است.

این عطر در اندازه­های ۱۲۵ و ۷۵ میل در بازار عطر موجود است.

“آکوا دی پارما مدیترانه_ آرانچیا دی کاپری”

 

۱۰

 

Buy-Now-button

مردانه و زنانه

یک یاز ویژگی­های این عطر این است که هم خانم­ها و هم آقایان می­توانند از این عطر استفاده کنند. این عطر در سال ۱۹۹۹ به بازار معرفی شد و رایحه­ آن فوق­العاده خاص و جذاب است. نت ابتدایی این عطر از پرتقال، ماندارین، ترنج و گریپ فروت تلخ تشکیل شده است که در کنار ان نت میانی شامل هل ، استفاده شده است. اما نت پایانی این عطر شامل کارامل و مشک می­باشد. این عطر در اندازه­های ۶۰ و ۱۲۰ میل در دسترس است.

“آکوا دی پارما مدیترانه_ چیپرسو دی توسکانا”

 

۱۱

 

Buy-Now-button

رایحه این عطر نوعی رایحه چوبی است که هم برای مردان مناسب است و هم برای خانم­ها. طراح این عطر به نام “برتراند دوچوفور” این عطر را در سال ۲۰۰۵ طراحی و معرف کرد. نت ابتدایی رایحه این عطر شامل رزماری، ریحان، گریپ­فرئت، هل و مریم گلی است. نت میانی نیز از ترکیب کاج، گشنیز، اسطوخودوس، یاسمن، یاس و هل ساخته شده است و نت­های سرو کوهی، کاج نقره ای، نعناع هندی، گلسنگ، خس خس نیز تشکیل دهنده نت پایانی اسن عطر هستند.

“آکوا دی پارما مدیترانه_ فیکو دی آمالفای”

 

۱۲

 

Buy-Now-button

زنانه

در سال ۲۰۰۶ عطری با رایحه میوه و کل وارد بازار شد که “آکوا دی پارما مدیترانه_ فیکو دی آمالفای” نام داشت. نت ابتدایی این عطر چیزی شبیه به نسیم دریای مدیترانه و ایتالیا بود که القا کننده حس شادابی است. این عطر دردسته عطرهای با زایحه شیرین قرار می­گیرد. نت ابتدایی آن شامل ترنج، پرتقال، لیمو، گریپ­فروت تلخ و چوب ماندارین است. نت میانی نیز از ترکیب انجیر، فلفل صورتی و یاس تشکیل شده و نت پایانی شامل مشک، سدر و شیره انجیر است.

“آکوا دی پارما مدیترانه_ گینپرو دی ساردنیا”

 

۱۳

 

Buy-Now-button

این عطر نیز یکی از حصولات مردانه و زنانه برند”آکوآ دی پارما”  که در مجموعه آبی “آکوآ دی پارما” قرار گرفته است. در این عطر سعی شده است تا از روح آبی و شنهای شفاف دریای مدیترانه استفاده شود. استشمام این رایحه القا کننده حس سفر به سواحل ایتالیا است چون در آن از ترکیبات ساردینیا، درخت عرعر قرمز، فلفل تند و چوبهای بالزامیک استفاده شده است.

رایجه این عطر با  توتهای قرمز، انواع فلفل­ها ( فلفل سیاه و جاماییکا) و ترنج شروع می­شود. در این عطر طراح از هارمونی رایحه­ها به خوبی استفاده کرده است. نت میانی این عطر شامل مریم­گلی و سدر است. نت پایانی نیز با نتهای چوبی گرم پایان می­پذیرد.

بعد از طراحی مجموعه مدیترانه برند “آکوا دی پارما” این عطر در سال ۲۰۱۴ در اندازه­های ۷۵ و ۱۰۰ میل وارد بازار شد. اخیرا طراحی و شکل شیشه­ عطرهای این مجموع تغییر کرده است. این عطر به همراه لوسیون بدن به بازار عرضه شده است که در ماه­های گذشته اندازه ۲۰۰ میل ان نیز موجود است.

 

“آکوآ دی پارما بلو مدیترانه- ماندورلو دی سیسلیا”

۱۴

 

 

Buy-Now-button

این عطر در سال ۱۹۹۹ به بازر معرفی شد و از جمله عطرهای مناسب آقایان و خانم­ها می­باشد. رایحه ابتدایی این عطر یاداور سیسیلیا است که در آن از ترنج شیرین، گلهای فرانگیپانی، شکوفه­های پرتقال، بادام سبز و رازیانه سبز استفاده شده است. نت میانی این عطر شامل هلو، دانه­های قهوه و یاس سفید است که در کنار نت­های پایانی آن یعنی بَربون وانیل، مشک سبک، سدر و شیره چوب سندل بسیار جذاب و خواستنی است. در بازر این عطر در اندازه­های ۶۰ و ۱۲۰ میل موجود است.

“آکوآ دی پارما بلو مدیترانه برگاموتو دی کالابری”

 

۱۵

 

Buy-Now-button

اگر به دنبال عطری می­گردید که نت اصلی ان چوب باشد، این عطر یکی از گزینه­های انتخابی شما می­واند باشد. این عطر نیز مانند بیشتر عطرهای معرفی شده هم مخصوص آقایان است و هم مخصوص خانم­ها که در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد. نت ابتدایی شامل ترنج و مرکبات، نت میانی شامل زنجبیل، سدر و گل و نت پایانی نیز شامل مشک، بنزوآن و خس­خس است.

“آکوآ دی پارما بلو مدیترانه – میرتو دی پانارِآ”

 

۱۶

 

Buy-Now-button

عطری که در سال ۲۰۰۸ طراحی و به بازار ارایه شد. رایحه بکار رفته در این عطر سمبلی از مناظر بکر و زیبای ایتالی و نسم مدیترانه است. این عطر هم زنانه و مردانه است و از هارمونی نتها به خوبی استفاده کرده است. نتهای بکار رفته در رایحه این عطر عبارتند از مرکبات، لیمو و پرتقال شیرین به همراه مقداری ریحان است. نت میانی ان نیز شامل یاس، رز و زنبق سبز است که رایحه نسیم دریا نیز در کنار آنها استفاده شده است. نت اصلی این عطر شامل چوب، سرو کوهی و مشک است. این عطر در اندازه ۶۰ و ۱۲۰ میل به بازار عرضه شده است.

“آکوآ دی پارما بلو مدیترانه – فولی دی باسیلیکو”

۱۷

 

 

Buy-Now-button

عطری مخصوص آقایان و خانم­ها که در سال ۱۹۹۹ وارد بازار شد با رایحه­ای از ریحان.

 

“آکوآ دی پارما بلو مدیترانه – کواِرسیا مارینا”

 

۱۸

 

Buy-Now-button

این عطر نیز مانند عطر قبلی هم مخصوص آقایان است و هم خانم­ها که در سال ۱۹۹۹ به بازار معرفی شد. دررایحه این می­توان ردپایی از جلبک دریایی، نعناع، سدر ویرجینیا و میخک را پیدا کرد.

ادکلن ” آکوآ دی پارما کلونی آمبرا”

 

۱۹

 

buy

مردانه

بعد از اینکه در صنعت عطر، استفاده از نتهای چرم و عنبر رونق گرفت، برند “آکوا دی پارما” نیز از قافله عقب نیفتاد و ادکلن ” آکوآ دی پارما کلونیا آمبرا” را در شیشه­ای به رنگ قهوه­ای تیره به بازار معرفی کرد. ورژن جدی  این عطر از آپریل ۲۰۱۵ در اندازه­های ۱۰۰ و ۱۸۰ میل به بازار عرضه شده است. رایحه­های بکار رفته در این عطر بیشتر عنبر و چرم است. که نمونه سوم این مجموعه رایحه­ای با ترکیب عنبر و چرم و مشک دارد.

 

 

ادکلن” لیدِر او دو کلون کانسنتری”

۲۱

 

 

Buy-Now-button

مردانه

این ادکلن مردانه در سال ۲۰۱۲ بع بازار معرفی شد و در سال ۲۰۱۴ نیز باز تولید داشته است. در این ادکلن سعی شده اس تا از نتهایی استفاده شود که القا کننده حس شادابی و طراوت هستند. به همین دلیل از مرکبات و همچنین رایحه­های چرمی در این ادکلن مردانه بهره گرفته شده است. نت ابتدایی این ادکلن شامل پرتقال برزیلی و آهک سیسیلی است. در نت میانی از ترکیباتی مثل رز، هل استفاده شده و رایحه عطر با نتهای چرم، سدر و چوب گایاک پایان می­پذیرد. این ادکلن در اندازه ۱۰۰ میل موجود است.

 

ادکلن “آکوآ دی پارما اینتنسا اود”

 

۲۲

 

buy

در این ادکلن از ترکیبات بکار رفته در ورژن قدیمی اینتنسا استفاده شده که با روغن عود غنی شده است، استفاده شده است. رایحه ابتدایی این عطر شامل مرکبات به همراه عود، گشنیز روسی و چوب آمیریس هاوایی است. نت میانی شامل مشک و چرم است که رایحه­ای خاص و فعال به این ادکلن بخشیده است. شیشه این عطر قهوه­ای تیره بوده و در اندازه ۱۰۰ میل در بازار موجود است.

 

توجه : دوستان ارشاکویی عزیز ، می تواند با کلیک بر روی دکمه خرید کنید اقدام به خرید عطر اورجینال از فروشگاه اینترنتی ارشاکو  نمایید و یا با کلیک برر روی دکمه هم اکنون سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود . 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا