عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطر مردانه براساس ماه تولد (متولدین خرداد)

عطر مردانه برای هر مرد ، خاص و منحصر بفرد است و خصوصیات اخلاقی وی را تا حدودی بازتاب می دهد. انتخاب عطری مناسب که با روحیات شما سازگاری داشته باشد و به خوبی بر روی شما بنشیند ، در میان انبوهی از رایحه ها و برند های متفاوت کار بسیار دشواری است. این دشواری می تواند با محدود کردن رایحه با توجه به ماه تولد خود ، بسیار آسان گردد. مردان متولدین خرداد افرادی بسیار با ذوق و سلیقه و طرفدار هنر می باشند. اگر قولی به شما بدهند کمی در انجام آن کاهلی می کنند. متولد خرداد خوش صحبت است و در عین حال علاقه دارد که مرموز جلوه کند.

متولدین این ماه از آنجایی که علاقه ی عجیبی به هنر دارند ، قلب مهربان و لطیفی دارند و به همین دلیل رایحه ی شیرین به خوبی می تواند شخصیت آنها را به دیگران نشان دهد. از طرفی انتقاد ناپذیری آنها و سخت گیری هایشان در برخی موارد عطرهای خنک را برای متولدین این ماه مناسب می کند. در ادامه چند عطر مردانه با رایحه خنک و شیرین آورده شده تا انتخاب و خرید را در این زمینه برای شما هموارتر کند و توانسته باشیم شرایط خرید عطر مردانه ارزان و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را برای شما فراهم آورده باشیم.

1.عطر مردانه ورساچه اروس Eros  Versace

عطر مردانه ورساچه اروس ارشاکو

ادکلن مردانه اروس در سال 2012 توسط  Aurelien Guichard و از سوی کمپانی خوش ذوق ورساچه به بازار معرفی شد. رایحه ی ملایم و شیرین این عطر مردانه الهام گرفته از ارتباط عمیق با اساطیر یونان بوده و روح یونان باستان و قرون وسطی را به خوبی می‌توان در رایحه ی منحصر بفرد آن احساس کرد. هدف از تولید این عطر مردانه بوجود آوردن حس شور و شعف و تمایلات برجسته در مردان بوده تا اعتماد به نفس را در آنها افزایش دهد. نام این عطر مردانه نیز که برگرفته از خدای عشق یونان و الهه پسر آفرودیت می باشد ، خود گویای همه چیز است. دوناتلا ورساچه  مدیر برند ورساچه درباره این ادکلن مردانه می گوید :

“ما دارای انگیزه یونانی هستیم که به ما اجازه می دهد به آثار باستانی و اسطوره شناسی فکر کنیم در حالی که رنگ فیروزه ای نشان دهنده دریای مدیترانه است. این یعنی ورساچه !”

شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : سیب ، لیمو، نعناع

رایحه میانی : عمبرتون ، شمعدانی ، دانه تونکا

رایحه پایه : سدر، خزه درخت بلوط ، وانیل ، خس خس

2.عطر مردانه کرید اونتوس ادوپرفیوم Aventus EDP  Creed

عطر مردانه کرید اونتوس ادوپرفیوم ارشاکو

عطر مردانه کرید اونتوس در سال 2010 توسط Olivier Creed  و Erwin Creed به بازار عرضه شد. با رایحه ای شیرین و خنک ، کرید توانسته تلفیقی از احساسات شادابی و نشاط را با وقار و ابهت خویش که روح دراماتیک در هم آمیخته از جنگ و صلح را که به زیبایی هرچه تمام تر در اعماق رایحه ی آن نهفته شده است ، در این عطر مردانه جای دهد. پارادوکس عجیبی که در رایحه ی این ادکلن مردانه احساس می شود ، آن را به یک عطر جادویی تبدیل کرده است. ادکلن مردانه اونتوس ترکیبی از نت های زیر را در خود جای داده است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، مویز سیاه ، آناناس ، سیب سرخ

رایحه میانی : چوب درخت قان ، یاسمن ، نعناع هندی ، رز

رایحه پایه : عنبر سائل ، مشک ، خزه درخت بلوط ، وانیل

3.عطر مردانه كلوين كلين ريويل Calvin Klein Reveal

عطر مردانه کلوین کلین ریویل ارشاکو

ادکلن مردانه کالوین کلین ریویل در سپتامبر 2014 رونمايي و در فوریه 2015 به بازار عرضه گردید. عطری نشاط آور و بی نظیر كه نمايانگر مردی سازش ناپذیر بوده و رفتارهای یک مرد مدرن را برجسته می کند و مخصوص آقایانی است که به دنبال جذابیت ، چالش و اغواگری هستند. رایحه ی عطر مردانه ریویل از گلابی ، گیاه آگاو و عنبر گرفته شده است و حس طراوت و نشاط را در فرد به وجود می آورد. عطر مردانه کالوین کلین ریویل از نت های زیر تشکیل شده است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رايحه اوليه : گلابي ، براندي ، زنجبيل ، بنه ، خربزه

رايحه ميانی : سالويا اسكلاريا مريم گلي ، نمك ، چرم جير ، گياه آگاو

رايحه پايه : دانه تونكا ، عنبر ، خس خس

4.عطر مردانه شنل آلور هوم اسپرت اکستریم  CHANEL Allure Homme Sport EAU Extreme 

عطر مردانه شنل آلور هوم اسپرت اکستریم ارشاکو

عطر مردانه شنل آلور هوم اسپرت اکستریم در سال 2012 از سوی این برند خوش نام به بازار عرضه شد. طراح معروف شنل ، Jacques Polge بوده است. در تولید رایحه ی این ادکلن مردانه از ترکیب مواد معطر نظیر مشک ، ادویه جات ، مواد معطر تازه آروماتیک و مواد معطر چوبی مردانه استفاده شده است. رایحه تند این ادکلن مردانه از وجود فلفل سیاه در نت های میانی آن خبر می دهد. آکوردهای چوبی و مردانه ای که در انتها به مشام می رسد نیز از چوب سدر و صندل گرفته شده است. این عطر مردانه در مجموع دارای رایحه ای ملایم و شیرین است که برای آقایان بسیار مناسب بوده و حس لطیفی که به فرد القا می کند ، آن ها را ملایم تر و دوست داشتنی تر نشان می دهد. عطر مردانه آلور هوم اسپرت اکستریم به عنوان ادکلنی بسیار مردانه و شیک شناخته می شود و برای آقایانی که بدنبال عطری سنگین و در عین حال ملایم می گردند بسیار مناسب است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : سرو ، سالویا ، نعناع ، نارنگی ماندارین

رایحه میانی : فلفل

رایحه پایه : دانه تونکا ، چوب صندل سفید ، مشک ، سدر

5.عطر مردانه دیور هوم اسپرت  Dior Homme Sport

عطر مردانه دیور هوم اسپرت ارشاکو

عطر مردانه دیور هوم اسپرت درسال 2012 به بازارعرضه شد. رایحه ی این عطر مردانه روح آزاد یک مرد جوان را به تصویر می کشد و احساس نشاط و شعف را به فرد منتقل می کند. ترکیب چوب های معطر و رایحه ی جنگلی توانسته عطر مردانه دیور هوم را به یک عطر لوکس و شیک مردانه تبدیل کند. رایحه ی خنک و شیرین این ادکلن مردانه برای استفاده در روزهای گرم سال توصیه می شود که برگرفته از نت های زیر می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : بالنگ ، زنجبیل

رایحه میانی : عنبیه

رایحه پایه : سرو ، رایحه های سبز

6.عطر اسپرت هرمس ائو دماندارین امبر Hermes Eau De Mandarine Ambree

عطر اسپرت هرمس ائو دماندارین امبر ارشاکو

عطر مردانه و زنانه هرمس ائو دماندارین امبر در سال 2013 با رایحه ی ملایم و شیرین تولید و به بازار عرضه گردید. ادکلن مردانه هرمس ائو دماندارین امبر رایحه ی خود را با طعمی از پرتقال ماندارین آغاز می کند که با گذشت زمان به پشن فروت ادغام می شود و با عطری از آمبراروم به پایان می رسد. ادکلن مردانه هرمس ائو دماندارین امبر در حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود بوده و با رایحه ی دلنشینی که دارد ، برای مصرف در روزهای گرم سال بهترین انتخاب است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه ی اولیه : پرتقال ماندارین

رایحه ی میانی : پشن فروت

رایحه ی پایه : آمبراروم

7.عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک Bvlgari Aqva Pour Homme Atlantiqve

عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک ارشاکو

ادکلن مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک در سال 2017 توسط ژاکس کاوالیر طراحی و به بازار جهانی معرفی و عرضه شد. این عطر مردانه نخستین بار در سال 2005 به بازار معرفی شد که طراح آن تصمیم به ارائه مجدد آن با نام و رایحه جدیدتری گرفت. عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم آتلانتیک رایحه ای ملایم و شیرین دارد که دارای نت های زیر می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، لیمو ، نت های آبی

رایحه میانی : نت های دریایی ، عنبر سائل

رایحه پایه : بنزوئین ، خس خس ، چوب صندل ، نعنای هندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا