معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

عطرهای محبوب این روزها

با ۵ عطر جدید و محبوب این روز ها با شما خواهیم بود . با ارشاکو بمانید …

۱ . Marc Jacobs Daisy

 

۱
Marc Jacobs Daisy

 

قلب فریبنده ی این عطر به طرز ماهرانه ای تمرکز خود را بر روی ادغام تجمل و پیچیدگی و رفاه در یک محصول معطوف کرده است . پیچیده و در عین حال مرموز , این عطر تغییر جدیدی در طراحی عطر های این مارک و منعکس کننده ی شهرت مارک جیکوبز برای اختراع  مجدد یک شگفتی است . در این عطر خاصیت تجمل گرایی و لوکس بودن تقویت شده است .

نت بالایی : توت فرنگی , گریپ فروت

نت میانی : یاس , یاسمن , بنفشه

نت پایینی : مشک , چوب , وانیل

 

۲ . Viktor & Rolf Flowerbomb

 

۲
Viktor & Rolf Flowerbomb

 

تنومند و سرشار , انفجار بمب گل به درون دسته اس از احساسات همراه با نت های گل اعتیاد آور که اثر خود را مانند یک گرد باد که به صورت مجزا لباس طراحی میکند به تصویر میکشد . همراه با درخشش هامونیک نت های بالایی که شامل نارنگی و پرتغال و نت های میانی که شامل یاسمن , درخت پرتغال , ارکیده کاتلیا , فریزیا , و رز سنتیفولیا و رایحه چوب نعنا هندی که نت پایینی را تشکیل میدهد , این عطر محبوب را به وجود می آورند . یک اسپری کوچک بر روی پوست و شما شاهد انفجار جادویی نت ها خواهید بود که حتی عمیق ترین حواس شما را بیدار میکند و به هر کسی که این عطر را میزند تصویر زندگی در یک باغ مخفی که از جهان واقعی دور است را میدهد . 

نت بالایی : ترنج , چای

نت میانی : یاسمن , فریزیا , ارکیده

نت پایینی : رز سنتیفلوریا , نعنا هندی

 

۳ . Paco Rabanne Lady

 

۳
Paco Rabanne Lady

 

این عطر راه را به شما نشان میدهد . بین طنز و تحریک … توهم و فتنه . عطر گلهای تازه با ظاهری درخشان , شفاف و چندوجهی  اصل بودن این عطر را یادآور میشود .

نت بالایی : طعم تلخ پرتغال و تمشک

نت میانی : گل پرتغال و یاسمن سامباک

نت پایینی : عسل و نعنا هندی

 

۴ . Thierry Mugler Alien

 

۴
Thierry Mugler Alien

 

متمایز , مرموز و در عین حال آرامش بخش و لطیف , شهوت پرست و یک عطر مطلقا زنانه است . نت های این عطر شامل یک احساس قوی از گل کهربا که با گل یاسمن سامباک و چوب کشمیری و کهربای سفید که تمام احساسات شما را از خواب بیدار میکند  ادغام شده است . عطر و بویی که شبیه به هیچیک از عطر های دیگر نیست و کاملا خارج از این جهان است .

 

۵ . MISS DIOR

 

۵
MISS DIOR

 

عاشقانه های طبیعت . این عطر الهام گرفته از شیطنت و شدت عشق است برای خانم هایی که در جستجوی آن هستند . این عطر خودبه خود زنان امروزی را مجسم میکند . به نمایندگی از یک نوع خاص از آزادی و فریبندگی . این عطر بسیار فریبنده و جذاب است .

این یک عطر لوکس است که قدم به قدم توسعه یافته است . این عطر از میوه های تازه و مرکبات به نت های شکوفه ی گل ها , و سپس به عطر نجیب نعنا هندی قبل از افزودن مشک , به وجود آمده است . این عطر پیشرفت زیادی داشته است .

نت بالایی : نارنگی , پرتغال

نت میانی  : گل رز ترکی , رز بلغاری

نت پایینی : نعنا هندی و کهربا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا