معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی ۹ عطر و ادکلن و اسپری دیور

با معرفی 9 عطر و ادکلن و اسپری از برند Dior با شما هستیم.همراه سایت ارشاکو باشید….

۱ . عطر زنانه ادوتویلت ادیکت دیور

۱
عطر ادوتویلت ادیکت دیور

 

یک تصویر تازه از پیچیدگی ها . عطر ادیکت دیور فصل جدیدی را در محصولات این برند دیور کرده است . ادو تویلت ادیکت با الهام از پرفیوم ادیکت تولید شده است . خالق این اثر فرانسوا دماچی است . ادوتویلت ادیکت شامل طعم های  گل , میوه ای , چوبی است . این ادوتویلت با شخصیت قوی , و با تاکید بر قدرت شهوانی و زیبایی که به طور شگفت انگیزی تازه میماند , میدرخشد . نت بالایی آن شامل ماندارین سیسیلی به همراه مقداری تن میوه ای و مرکباتی  و حالت اسیدی است که شما را به دام خود می اندازد . گل های جاسمین  سمباک و شکوفه های پرتغال تونسی که با طعم چوب آمیخته میشود یک ترکیب ظریف و نفسانی است که با افزودن طعم وانیل افزایش مییابد . این محصول با زمان خود هماهنگ است , به طور غریزی زیباست , و یک اغوا کننده ی قوی است .

نت بالایی : ماندارین سیسیلی

نت میانی : جاسمین  سمباک , شکوفه پرتغال تونسی

نت پایه : چوب صندل , وانیل

۲ . عطر زنانه دئودورانت ادیکت دیور

۲
ادکلن دئودورانت ادیکت دیور

 

تازه , چوبی , گل دار . این محصول با توجه به استاندارد های بالا برای استفاده به عنوان عطر ساخته شده است .

۳ . پرفیوم زنانه هیپنوتیک پویزن دیور

 

۳
پرفیوم هیپنوتیک پویزن دیور

جذابیت باشکوه جاسمین  سمباک درآمیخته با شکوفه های پرتغال به نرمی در دانه تونکا پیچیده است . پشت فریبندگی این محصول چیزی جز طعم دلپذیر شیرین بیان نیست . این محصول به سرعت جذبه قدرتمند خود را به نمایش میگذارد و این توانمندی را توسط وانیل به دست آورده است . یک فضای خوش عطر که تحت حکومت آن است . بطری این محصول رمز و راز های خودش را دارد . آن یک تندیس مطلق است . یک تجسم داغ از میوه ممنوعه . سیب سرخ وسوسه انگیز . به نظر میرسد که شیشه آن با استفاده از مواد مذاب ساخته شده است .

نت بالایی : جاسمین  سمباک

نت میانی : دانه تونکا

نت پایه : وانیل

با پخش شدن بوی مرکبات در هوا , رایحه جاسمین سمباک نیز ظاهر میشود و فضا را با نت میانی خود که شامل وانیل و نت پایه که شامل  رایحه ای عجیب و قوی است , نفسانی میکند . در میان این ظاهر سبک و شهوانیت لطیف , این شگفتی شرقی با شخصیت قوی و تحریک آمیز غیر منتظره , توازنی بسیار عالی به وجود آورده است .

۵ . پرفیوم زنانه پیور پویزن دیور

۵
پرفیوم پیور پویزن دیور

 

این محصول یکی از جدیدترین های این خانواده است . این محصول شما را مسحور خود کرده و به شما حس قدرت و جسارت میدهد . این پرفیوم از ترکیب سه پرفیوم به دست آمده پس این محصول مجموعه ای از ترکیبات پیچیده و حاصل هماهنگی باورنکردنی است . این عطر از خانواده رایحه چوبی است .

نت بالایی : ترنج نارنجی

نت میانی : ترنج نارنجی , یاسمن

نت پایه : سدر , چوب صندل

۶ . عطر زنانه ادوتویلت میس دیور

۶
عطر ادوتویلت میس دیور

 

عاشقانه ای با طبیعت , این محصول از قدرت و شور عشق الهام گرفته شده , چیزی که خانم ها به دنبال آن هستند . این محصول خود به خود به زنان امروزی که نماینده ی نوعی از آزادی هستند , قدرت واعتماد به نفس میبخشد . این محصول دارای شخصیتی قوی , جذاب و فریبنده است . میس دیور عطری لوکس است که قدم به قدم پیشرفت کرده است . این عطر از طعم های تازه , میوه ای , مرکباتی به رایحه شکوفه های گل و سپس به ظرافت نعنا هندی رسیده است . ولی اثر نهایی و ثروت واقعی در قلب این محصول پنهان شده است . این عطر از خانواده ی میوه ای است .

نت بالایی : شکوفه پرتغال تونسی

نت میانی : رز بلفاری , رز ترکی

نت پایه : نهنا هندی

 

۷ . ادوپرفیوم زنانه بلومینگ دیور

 

۷
ادوپرفیوم بلومینگ دیور

این عطر تازه و ظریف , صورتی جدید از خانواده میس دیور است و برای خانم های جوان طراحی شده . این عطر لطیف ترکیبی از گل صد تومانی و نت میوه ای است که عطری تازه و لطیف را تنها به یک تماس , ایجاد میکند . این عطر از خانواده رایحه ی گل است .

نت بالایی : مرکبات

نت میانی : گل رز و گل صد تومانی

نت پایه : مشک , نعنا هندی

۸ . عطر اورجینال ادوتویلت میس دیور

 

۸
عطر اورجینال ادوتویلت میس دیور

 

به گفته ی کریستین دیور : من این عطر را ساختم تا هر زن را در حس زیبای زنانگی اش محبوس کند , همانطور که ایده های من در هر یک از طراحی های من محبوس شده اند . دیور در سال ۱۹۴۶ به دنیا آمد . خانه ی عطر , به اثر ظریف و کلاسیک این طراح بزرگ که از یاس و جاسمین بود , روح بخشید  . گل های یاسمن در ایران و افغانستان رشد میکنند . اسانس آنها از طریق مخلوط کردن گیاه آن و عطری لوکس با تنی سبز رنگ حاصل میشود . این مخلوط در واقع همان نت بالایی این عطر است . جاسمین یکی از گل های رایجه است که در این صنعت به کار میرود ونماد ظرافت و لطافت زنانه است و میتواند به تنهایی یک عطر باشد . جاسمین یکی از اجزای نت بالایی میس دیور اورجینال است . نعنا هندی گیاهی است که بیشتر در اندونزی و مالزی رشد میکند . یک عنصر کلیدی در ساخت عطر . اسانس آن توسط تقطیر بخار حاصل از برگ های خشک آن به دست می آید . و در عطر های چوبی , لوکس و اورجینال مورد استفاده قرار میگیرد .این عطر از خانواده ادویه های تند است .

نت بالایی : شکوفه پرتغال تونسی

نت میانی : رز بلغاری , رز ترکی

نت پایه : نعنا هندی

 

۹ . عطر زنانه ادوتویلت جادور دیور

 

۹
عطر ادوتویلت جادور دیور

 

این عطر برای زنان سخاوتمند بسیار عالیست . و از یک منبع غنی الهام گرفته است . جشنی از گل های یلانگ یلانگ از جزایر کومورو , رز, و جاسمین سمباک . این عطر شامل اصیل ترین و اشرافی ترین گل هاست . منحنی های شهوانی طراحی شده بر روی بطری این محصول , از آن یک عطر افسانه ای ساخته است . رایحه ای مبتنی بر لذت های نفسانی که تبدیل به یک افسانه شده است .  این عطر از خانواده ی میوه ای است .

نت بالایی : اندکی گل های نوک تیز همراه با ماندارین تازه

نت میانی : جاسمین , ارکیده , رز , آلو

نت پایه : گل همیشه بهار , مشک , شاه توت

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله معرفی ۹ اسپری دیور با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا