معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

مسابقات سرعت بویایی

مراسم سرعت بویای که قبلا در پاریس، نیویورک و لندن برگزار شده بود، امسال در دبی برگزار شد. برگزار کنننده این مراسم شرکت IFF می­باشد. د راین مراسم چالشی در خصوص تولید کنندگان عطر(عطاران)  شرکت IFF برگزار می­شود به این ترتیب که عطر ساخت این عطاران باید از نظر نت بو غافلگیر کننده باشد.

این مراسم در حضور برترین چهره­های صنعت عطر در خاور میانه توسط شرکت IFF ( عطر و بوی بین المللی)در دبی در ماه می ۲۰۱۵  برگزار شد.

این مراسم ویژه توسط هوسان یعقوب، مدیر ارشد شرکت IFFدبی و سابریا مِفلا مدیر ارشد شرکت تولید عطر EAME افتتاح شد. برترین تولید کننده عطر دبی، ژولین راسکویینت به همراه تولید کنندگان عطر ، دومینیک روپیون، سوفی لابه و آلیِنور مَسِنت از شرکت IFF پاریس و جین لوییس سیِزاک که در حال حاضر مشاور شرکت IFF  در منطقه است ، در این مراسم شرکت کردند.

هر کدام از این ۵ نفر در یک چالش ۷ دقیقه­ای برای معرفی عطر جدید خود که مخصوص این مراسم طراحی شد، شرکت کردند.

 

 

cc
سرعت بویایی

ژولین راسکویینت عطری طراحی کرده بود که بر اساس یکی از عطرهای سمبولیک عربستان،” اَمبِر” طراحی شده بود. این طراح از ترکیب زیبای نت تندLMR  بر پایه راحتالحلقوم و روغن عود که اخیرا به عنوان با کیفیت ترین روغن شناخته شده است، استفاده کرده بود.

 

vv
مسابقه سرعت بویایی

 

طراحی دومینیک روپیون بر اساس تجزیه مولکولهای روغن عود    با استفاده از تکنیک R&D بود که در ان سعی شده بود مولکول­های روغن عود تبدیل به آنچه که در مولکول­های میوه آناناس است تبدیل شود. در این ترکیب، از مخلوط عود، نت اوزون و آناناس و استفاده از LMR در روغن عود، استفاده شده بود.  نت اوزون دارای بافتی از یاسمن سبز، برگ سوسن و مقداری بوی ترش می­باشد.

 

bb
بویایی

 

طرح سوفی لابه برگرفته از سواحل زیبای ذبی بود. او از رایحه چیپر به همراه مخلوطی از نمک دریای و بوهای تند و سرد استفاده کرده بود. او برای القای حس آسمان خراش های واقع در سواحل دبی، ا ترکیب نت­های سرد و درخشان هل و فلفل بنفش  را در عطر خود به کار برده بود.  این حس ترکیبی از نسیم دریا، اوزون، نت­های نمکی و سرد ، هارمونی از نتهای موجود در گل رز می­باشد.

 

nn
بویایی

 

الیِنور مِسانت عطری طراحی کرده بود که بر اساس رشته ای از زیتونف که سمبل سخاوت و گشاده دستیف به همراه هسته تونکا و نت چرم می­باشد. قصد او نمایشی از عطر شرقی و رایحه های شرقی بوده است. همانطور که خودش اشاره کرده، طرح او ورژن مدرنی از عطرهای شرقی است که با رایحه­های نمکی ساخته شده است. نت­های نمکی که از زیتون به دست می­آید، ما را به سمت شکوفه­های رز، گرمای آلو و نتهای خاص می­کشاند. نت قوی و گرم تونکا، عودLMR و کهربا در پشت زمینه این عطر قرار دارند که نشانه­ای از ترکیبهای سنتی شرقی است.

جین لئییس سیِاوزاک ،  به خاطر تماس اعراب و رفت و آمد انها به کافه فوکت در محله شانزه لیزه ، برای استشمام بوی شرقی ، مشهور شده است. عطر او ترکیبی از رایحه ای قهوه به همراه مواد خاص مثل هل و زعفران و هود است.

LMR  ترکیب جدید از روغن عود را به مهمانان نشان داد که دارای بالاترین استانداردهای کیفیت و  پایداری بود. قدرت و خلوص این روغن باعث جذب تمام مخاطبان شد و احتمالا بیشترین درخواست را در سراسر جهان خواهد داشت.

همچنین ترکیبات عطر IFF برای نخستین بار اریه داده شد که شامل  مولکولهای خاص کهربا، مولکول­های کهربای چوبی با  قدرت فراوان و رایحه عالی بود که مخصوص رایحه ­های شرقی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا