معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۵ عطر خوش طعم

 

 

Roberto Cavalli Eau de Parfum

عطر زنانه روبرتو کاوالی ادو پرفیوم (Roberto Cavalli Eau de Parfum Gold for women) که توسط Louise Turner  خلق و توسط بازیگر و کارگردان معروفElisa Sednaouni  تبلیغ شد، مخصوص بانوانی است که دوست دارند در مرکز توجه بوده و از لباس‌های کاوالی که ردهای حیوانی در آنها است، استفاده می‌کنند. این محصول با بطری طلایی رنگ خود بسیار لوکس و نفیس بوده و چشم هر بانویی را به خود خیره می‌سازد و برای مصرف در میهمانی‌های شبانه و رسمی در فصول سرد سال  پیشنهاد عالی است . رایحه غالب آن شکوفه پرتقال، وانیل و لوبیا  بوده که جذابیت و گرمای خاصی را برای این محصول به ارمغان می‌آورند .
نت‌های بویایی عطر زنانه Roberto Cavalli Eau de Parfum for women عبارتند از :
رایحه اولیه : فلفل صورتی
رایحه میانی : گل پرتقال افریقایی
رایحه پایه : باقلا تونکا، بنزوئین، وانیل

 

۵ (۱)
Roberto Cavalli Eau de Parfum

 

Georgio Armani Diamonds

 

امپوریو آرمانی دایمندز Emporio Armani Diamonds توسط تیئری واسر از کمپانی فیرمنیچ ساخته شده و این عطر به عنوان عطری گلدار طبقه بنده  شده است. رایحه بالایی تمشک و میوه لیچی، رایحه میانی گل پیازدار و زنبق دره‌ای و رایحه پایه خس خس، چوب سدر، نعنا هندی و وانیل هستند. تیم عطر سازی آرمانی می‌گوید:«ما از رز استفاده می‌کنیم ولی به روشی بسیار خوشمزه، مثل گلی که می‌توان آن را خورد». چهره و صدای عطر خواننده و بازیگر بیونسه است که برای اولین بار نیست بیانسه کار تبلیغاتی انجام می‌دهد. قبل از این کار بیانسه در تبلیغ پپسی(همراه با بریتنی، پینک و انریکو در یک تبلیغ، و جنیفر لوپز و دیوید بکهام در تبلیغی دیگر) ظاهر شده، L’Oreal و تامی هلفیگر اجرا کنندگان تبلیغات True Star و True Star Gold هستند.

 

۴ (۱)
Georgio Armani Diamonds

 

Gucci Oud

 

ادکلن مردانه Gucci Oud ( گوچی عود) محصولی مناسب برای بانوان و آقایانی است که دوست دارند هردو از یک عطر خاص استفاده کنند و از آن لذت ببرند. این محصول شرقی با رایحه غالب عود در ترکیب خود بسیار جذاب، غنی، فشرده، پر رمز و راز و ۱۰۰ درصد طبیعی است. آکوردهای اولیه آن با رایحه‌ای از گلابی، زعفران و رازبری آغاز شده که در قلب به عطر خوش رز بلغاری و شکوفه پرتقال می‌رسد و به همراه بیسی شرقی و تلخ شامل عود، نعنا هندی، عنبر و مشک دنبال می‌شود. این عطر گرم و شرقی بهترین انتخاب برای مراسم‌های خاص در شب‌های سرد و برفی زمستانی است .
نت‌های بویایی ادکلن مردانه Gucci Oud عبارتند از:
رایحه اولیه : گلابی، زعفران، رازبری
رایحه میانی : گل رز، شکوفه پرتقال
رایحه پایه : عود، نعنا هندی، عنبر، مشک

 

۳ (۱)
Gucci Oud

 

Be Delicious

عطر زنانه DKNY Be Delicious Fresh Blossom for women (دی کی ان وای بی دلیشز فرش بلوسام) محصولی لطیف و تازه با رایحه‌ای بهاری است که حسی سرشار از خنکی به هنگام وزیدن باد برخواسته از طبیعت و برخورد آن با پوست را به مصرف کننده خود القا می‌کند. این عطر که دارای رایحه غالبی از انواع گل‌های و خنکی گریپ فروت است بهترین انتخاب برای فصل بهار است .
ترکیبات (نت‌های عطر) عطر زنانه DKNY Be Delicious Fresh Blossom for women عبارتند از:
رایحه اولیه : گریپ فروت ، برگ مو، زردآلو
رایحه میانی : سوسن، گل رز، گل یاس
رایحه پایه : نت‌های چوبی ، سیب

 

۲ (۱)
Be Delicious

 

Dolce & Gabbana Desire

 

ادکلن زیبا و چشم‌نواز دوان دیزایر کاری از برند دوست داشتنی و محبوب دولچه و گابانا است که در ادامه نسخه‌های دوان در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد. رایحه این ادکلن با لیچی و ترکیبی از ترنج، نارنگی و گل برف آغاز می‌شود، در ادامه عطر گل مریم را هدیه می‌کند و در پایان با بوی محسوس کارامل در کنار چوب صندل سفید، برگاموت عنبر سائل و وانیل فضا را معطر می‌کند.
رایحه غالب در این ادکلن بوی کارامل است که شیرینی خاصی به آن می‌دهد. دوان دیزایر یک ادکلن شبانه است و برای استفاده در مجالس مناسب‌تر است.

 

۱ (۱)
Dolce & Gabbana Desire

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا