معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

چگونه عطری متناسب با شخصیت خودم پیدا کنم ؟

آیا شما هم در انتخاب عطر مورد نظرتان دچار سردرگمی شده اید و نمی دانید که چه عطرری را باید انتخاب کنید ؟ امروزدر این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا عطری متناسب با شخصیت خودتان پیدا و انتخاب کنید . پس در ادامه مطلب همراه با فروشگاه اینترنتی ارشاکو بمانید ….

 

بهتر است قبل از ورود به بحث اصلی ، اطلاعات کلی ای از عطرها در دست داشته باشید . شاید تا به حال نیز شنیده باشید که عطر ها از چهار رایحه پرکاربرد در صنعت عطرسازی ساخته شده اند که به اجمال به معرفی هر کدام از این رایحه ها در ادامه خواهیم پرداخت .

 

 رایحه چوب :

در ساخت این نوع از عطرها که اصولا دارای رایحه ای تلخ ، مقاوم و با ماندگاری بالا خواهند بود از چوب هایی مانند صندل ، بلوط و سدر استفاده می شود . این نوع از رایحه های بیشتر برای تولید عطر مردانه به کار می رود .

 

عطر
عطر

رایحه گل ها

گل ها یکی از پرکاربردترین عصاره های مورد استفاده در صنعت عطر سازی می باشد . عطری که از این رایحه ها ساخته شود بیشتری دارای رایحه ای شیرین خواهد بود و اغلب برای ساخت عطرزنانه از آن استفاده می شود .

رایحه میوه ای :

عصاره میوه هایی مانند لیمو ، پرتغال ، شاتوت و توت فرنگی و … در ساخت عطر کاربرد زیادی دارند . این عصاره ها رایحه نشاط بخشی دارند که برای ساخت عطرهای خنک به کار می روند . معمولا عطرهای ساخته شده از این عصاره ها برای فصل های گرم سال مناسب هستند .

 

عطر
عطر

رایحه مشک و عنبر :

عصاره مشک و عنبر که کاربرد زیادی در عطر سازی دارند معمولا در ساخت نت های اولیه عطر مورد استفاده قرار می گیرند . این نوع از عطر ها را معمولا با نام رایحه شرقی می شناسیم .

 

حالا که با انواع عصارههای مورد استفاده در عطرها آشنا شدید بهتر است با توجه به شخصیت خودتان ، که آیا فردی درونگرا هستید و یا فردی برونگرا ، به انتخاب عطر مورد نظرتان بپردازید .

 

افراد درونگرا :

اگر فردی درونگرا و خجالتی هستید ، حضور در مجامع شلوغ شما را مضطرب می ساز د ، بهتر از عطرهایی با رایحه قوی استفاده کنید . عطرهایی که در ان ها از رایحه چوب استفاده شده است . عطرهایی مانند تام فورد بلک ارکید و کریستین دیور از این نوع هستند .

 

افراد برونگرا :

اگر فردی برونگرا هستید و عموما در محافل و مجامع شلوغ هستید به شما توصیه می کنیم از عطرهایی با رایحه گل ها استفاده کنید . این نوع از عطرها ایده آل ترین عطر برای شما محسوب می شود . عطرهایی مانند بولگاری آکو امارین و لالیک آمیتیست از این نوع هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا