عطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر سلبریتی ها و مشاهیرمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

عطرهای میوه ای ، عطر مورد علاقه کدام یک از بازیگران هالیوودی می باشد؟

همیشه بحث درباره عطر بحثی جذاب است ، حالا اگر در این میان پای بازیگران محبوب مان هم اضافه شود جذابیت بحث دوچندان می شود.مردم همیشه دوست دارند از عطر ،اکسسوری ها و جواهرات و … بازیگران محبوب خود اطلاع داشته باشند و یاحتی از آن ها تقلید کنند ،از همین رو امروز در ارشاکو قصد داریم عطر محبوب چندتا از بازیگران هالیوود را بیان نماییم.با ما همراه باشید.

 

عطر محبوب رابرت داونی جونیور

 

عطر رابرت داونی جونیور
عطر رابرت داونی جونیور

 

Gendarme V عطر مورد علاقه رابرت داونی جونیور می باشد.عطری خوشبو و ملایم میوه ای. «ترنج»، «لیمو»، «ریحان»، «گیاه یلانگ یلانگ»، «لوبیا تونکا»، گیاه «خس‌خس» و «وانیل» رایحه های این عطر را تشکیل داده اند. شعار معرفی این عطر بدین صورت است :«عطری خوش‌بو، مدرن و منحصربه‌فرد برای مردانی که روحیه لطیف و مهربانی دارند».

 

عطر محبوب لئوناردو دی کاپریو

 

عطر لئوناردو دی کاپریو
عطر لئوناردو دی کاپریو

 

eau dhadrien از برند لوکس «Annick Goutal» عطر مورد علاقه لئوناردو دی کاپریو می باشد. این ادکلن متشکل از مرکبات تازه ازجمله «لیمو»، «پرتقال ماندارین»، «گریپ‌فروت» و «لیموی سیسیلی» است.اما بوی غالبی که می توان از این عطر شنید بوی لیمو می باشد.

 

عطر محبوب جود لاو

 

عطر محبوب جود لاو
عطر محبوب جود لاو

 

Paul Smith Extreme عطر محبوب این بازیگر محبوب می باشد.«هل»، «ترنج» و «لیمو» رایحه اولیه این عطر از خانه عطر انگلستان را تشکیل می دهد.می توان گفت این عطر برای مردان خوشتیپی است که به ظاهر خود اهمیت می دهند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا