برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک و صورتک روبیز کاستوم یودا جنگ ستارگان Rubie's Star Wars Adult Yoda Costume Accessories

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک روبیز کاستوم یودا جنگ ستارگان Rubie's Star Wars Adult Yoda Costume Accessories کد 18026 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,107,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت روبیز کاستوم یودا جنگ ستارگان Rubie's Star Wars Adult Yoda Costume Accessories از جنس لاتکس است و مناسب بیشتر بزرگسالان ساخت مکزیک است.به راحتی وارد سر می شود و در هنگام استفاده احساس سنگینی نخواهید داشت و دارای موهای سفید و مادام العمر است.ماسک ها را می توان با یک پارچه مرطوب تمیز کرد و با پودر تالک، تازه و خشک نگه دارید توجه کنید ماسک را روی سر مانکن بگذارید و یا درون آن را با کاغذ پر کنید تا شکل آن حفظ شود.یودا (Yoda) یک موجود حساس به نیرو و متعلق به نژادی مرموز، و یک استاد جدای افسانه‌ای بود که شاهد سقوط جمهوری کهکشانی و به دنبال آن ظهور امپراتوری کهکشانی بود.یودا قد و قامت کوتاهی دارد اما دارای خرد و قدرت بسیاری بود، او نسل‌های جدای را آموزش داد و در نهایت به استاد اعظم محفل جدای تبدیل شد. او طی نه قرن در تاریخ کهکشان زندگی کرد و در رویدادهای مختلفی تاثیرگذار بود، از جمله تاثیر در جنگ‌های کلون، بازسازی دوباره جدای از طریق لوک اسکای‌واکر، و باز کردن مسیر به جاودانگی.برای افرادی که از داشتن اکسسوری های جنگ ستارگان لذت می برند هدیه ای بسیار مناسب است و می توانید از این ماسک در هالووین، تم تولد جشن های لباس مبدل و نمایش یا هر موقعیتی که دوست دارید استفاده کنید.

دستکش و عصا بصورت جداگانه فروخته می شود .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت روبیز کاستوم یودا جنگ ستارگان دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ماسک و صورتک ارشاکو ماسک صورت روبیز کاستوم یودا جنگ ستارگان Rubie's Star Wars Adult Yoda Costume Accessories را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک و صورتک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
تک سایز برای بزرگسالان
سبک اسباب بازی
ترسناک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
3,282,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک روبیز دلقک جوکر بتمن شوالیه تاریکی لاتکس بزرگسال Rubie's Batman The Dark Knight Adult Joker Latex Clown Mask کد 19305 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم