برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک و صورتک روبیز کاستوم دلقک دیوانه Rubies Costume Insano The Clown Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک روبیز کاستوم دلقک دیوانه Rubies Costume Insano The Clown Mask کد 14741 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,469,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت روبیز کاستوم دلقک دیوانه Rubies Costume Insano The Clown Mask یک ضرورت همه کاره است که شما می توانید هم در مراسم هالووین بپوشید یا در یک رویداد ترسناک دیگر یا در یک مهمانی تصادفی که دعوت شده اید برای اینکه دوستانتان را بترسانید و آنها را سرگرم کنید. ماسک صورت روبیز کاستوم دلقک دیوانه از لاتکس ساخته شده است که جلوه و ظاهری کاملا طبیعی و مشابه پوست انسان به ماسک دلقک دیوانه بخشیده است و علاوه بر این وزن ماسک روبیز کاستوم را بسیار سبک کرده است تا استفاده طولانی مدت از ماسک آزار دهنده و خسته کننده نباشد همچنین بر خلاف پلاستیک که ساختاری بسیار ثابت دارد جنس لاتکس سبب می شود که ماسک صورت روبیز متناسب هر چهره ای باشد و فرم آن را به خود بگیرد.
قسمت چشم های ماسک صورت دلقک دیوانه باز است و دید خوبی را برای شم فراهم می کند و دارای تهویه مناسب است تا در استفاده بلند مدت دچار سرگیجه و تهوع نشوید.نکته ای که باید ذکر کرداین است که ماسک روبیز کاستوم قابل شستشو است و شما میتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از پاک شدن رنگ ماسک آن را بشویید.با استفاده از ماسک صورت روبیز کاستوم خانواده و دوستان خود را سورپرایز کنید و با هم اوقات خوشی را سپری کنید.
در ویدیو زیر معرفی ماسک صورت دلقک دیوانه را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت Insano The Clown دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماسک و صورتک ارشاکو ماسک صورت روبیز کاستوم دلقک دیوانه Rubies Costume Insano The Clown Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک و صورتک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سبک اسباب بازی
ترسناک
سایر توضیحات
دارای جنس لاتکس،ضد آب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم