برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک و صورتک روبیز کاستوم غول شیطانی Rubies Castume Cave Demon Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک روبیز کاستوم غول شیطانی Rubies Castume Cave Demon Mask کد 14739 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,522,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت روبیز کاستوم غول شیطانی Rubies Castume Cave Demon Mask ماسکی بسیار ترسناک است که بافتی از جنس لاتکس دارد که موجب می شود ماسک کاملا طبیعی و واقعی و کاملا مشابه پوست به  نظر برسد و بسیار سبک است که برای کودکان و بزرگسالان مناسب است و شما و کودکتان میتوانید به راحتی از ماسک غول شیطانی استفاده کنید بدون اینکه زمان و تلاش زیادی را صرف کنید و تنها کافی است که بر روی صورت خود قرار دهید و در مراسم حضور پیدا کنید.
ماسک روبیز کاستوم را میتوانید در مراسم هالووین،مهمانی هایی که دارای موضوع های خاص هستند یا حتی برای خنداندن و سرگرم کردن بقیه استفاده کنید. ماسک صورت غول شیطانی سوراخ هایی دارد که گردش هوا و تنفس را آسان میکند چرا که ماسک هایی که داخل آن هوا جریان ندارد و داخل آن گرم است شما را دچار سرگیجه می کند.مزیت دیگری که ماسک غول شیطانی دارد این است که شما لازم نیست موقع غذا خوردن به دردسر بیافتید و یه راحتی میتوانید آن را بر سر بگذارید و بردارید.
ماسک روبیز کاستوم غول شیطانی به دلیل انعطافی که دارد این قابلیت را برای شما فراهم می کند که به هرکجا که میخواهید بروید ماسک را به همراه خود حمل کنید علاوه بر این ماسک صورت غول شیطانی دارای سطحی ضد آب است که شما میتوانید بدون نگرانی از خراب شدن ماسک را بشویید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت Cave Demon دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماسک و صورتک ارشاکو ماسک صورت روبیز کاستوم غول شیطانی Rubies Castume Cave Demon Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک و صورتک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سبک اسباب بازی
ترسناک
سایر توضیحات
دارای جنس لاتکس،ضد آب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
3,282,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک روبیز دلقک جوکر بتمن شوالیه تاریکی لاتکس بزرگسال Rubie's Batman The Dark Knight Adult Joker Latex Clown Mask کد 19305 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم