برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک و صورتک روبیز کاستوم جیغ جسد Rubies Costume Screaming Corpse Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک روبیز کاستوم جیغ جسد Rubies Costume Screaming Corpse Mask کد 14749 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,014,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت روبیز کاستوم جیغ جسد Rubies Costume Screaming Corpse Mask ماسکی بسیار ترسناک و هیجان انگیز است و مناسب برای افرادی است که میخواهند به عنوان یک زامبی در مراسم هالووین حاضر شوند مطمئنا هر کسی را که هنگام پوشیدن ماسک جیغ جسد ملاقات می کنید خواهید ترساند.ماسک صورت روبیز کاستوم از جنس لاتکس است که  باعث شده ظاهری طبیعی و واقعی داشته باشد و بسیار ترسناک به نظر برسد.
علاوه بر این لاتکس موجب می شود ماسک روبیز کاستوم جیغ جسد بسیار سبک باشد و گذاشتن ماسک بر روی سر برای مدت زمان طولانی خسته کننده و آزاردهنده نباشد و همچنین حمل و نقل ماسک را بسیار آسان می کندلازم به ذکر است لاتکس کاملا غیر سمی است و دوستدار محیط زیست است.ماسک صورت جیغ جسد را میتوانید هر زمان و در صورت لزوم بشویید بدون اینکه نگران پاک شدن رنگ ماسک باشید.در نهایت می توان گفت اگر به دنبال ماسکی هستید که با آن دوستان خود را وحشت زده کنید ماسک صورت روبیز کاستوم جیغ جسد گزینه ای ایده آل برای شما است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت Screaming Corpse دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ماسک و صورتک ارشاکو ماسک صورت روبیز کاستوم جیغ جسد Rubies Costume Screaming Corpse Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک و صورتک اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
2,977,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک روبیز دلقک جوکر بتمن شوالیه تاریکی لاتکس بزرگسال Rubie's Batman The Dark Knight Adult Joker Latex Clown Mask کد 19305 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم