برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک و صورتک روبیز کاستوم فردی کروگر کابوس در خیابان الم Rubies Costume A Nightmare On Elm Street Freddy Krueger Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک روبیز کاستوم فردی کروگر کابوس در خیابان الم Rubies Costume A Nightmare On Elm Street Freddy Krueger Mask کد 14743 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,635,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک صورت روبیز کاستوم کابوس در خیابان الم Rubies Costume A Nightmare On Elm Street Freddy Krueger Mask ماسکی است فوق العاده و باظاهری بسیار ترسناک و هیجان انگیز که از لاتکس ساخته شده است و بافتی کاملا مشابه پوست انسان دارد که سبب شده کاملا به واقعیت نزدیک باشد و هیجان و ترس زیادی را به دوستان و اطرافیان شما القا کند.

در ماسک صورت روبیز کاستوم هوا به خوبی جریان دارد و در زمان هایی که مهمانی های شما طولانی است مانع از تهوع و سرگیجه شما می شود.

ماسک روبیز کاستوم ضد آب است و شما هر زمان که احساس کند ماسک روبیز احتیاج به شستشو دارد می توانید ان را بشویید.به طور کلی اگر به دنبال ماسکی جذاب و متفاوت هستید ماسک کابوس در خیابان الم می تواند این نیاز شما را برآورده کند و با استفاده ماسک روبیز از مهمانی لذت ببرید و بگذارید همه ببینند شما چه محصول خوبی می توانید پیدا کنید که مطابق با سبک شما باشد.

در ویدیو زیر معرفی ماسک صورت روبیز کاستوم فردی کروگر کابوس در خیابان الم را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک صورت A Nightmare On Elm Street دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماسک و صورتک ارشاکو ماسک صورت روبیز کاستوم کابوس در خیابان الم Rubies Costume A Nightmare On Elm Street Freddy Krueger Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک و صورتک اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
سبک اسباب بازی
ترسناک
سایر توضیحات
دارای جنس لاتکس،ضد آب
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
3,282,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک و صورتک روبیز دلقک جوکر بتمن شوالیه تاریکی لاتکس بزرگسال Rubie's Batman The Dark Knight Adult Joker Latex Clown Mask کد 19305 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم