برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عینک آفتابی زنانه و مردانه شلو چوب بامبو Sheloo Bamboo Wood Sunglasses For Men and Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه شلو چوب بامبو Sheloo Bamboo Wood Sunglasses For Men and Women کد 13989 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,292,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عینک آفتابی زنانه و مردانه شلو چوب بامبو Sheloo Bamboo Wood Sunglasses For Men and Women یک همراه همیشگی در برابر آفتاب است .با وجود عینک شلو برای همیشه با تابش های تیز و تند آفتاب خداحافظی کنید و با خیال آسوده از درب منزل خارج شوید .
عینک شلو کاملاً دست ساز بوده و از چوب بامبو تهیه شده است .این عینک دارای چندین فیلتر مختلف است تا به خوبی بتواند از چشمان شما مراقبت کند و از پیری زودرس آنها جلوگیری کند .عینک شلو دارای لایه خارجی لنز آینه ای است و 2.1 اینچ عرض شیشه آن میباشد .
عینک آفتابی شلو دارای فیلتر UV400 است که از چشمان شما در برابر اشعه های UV و UVB محافظت مینماید .با خیال راحت از عینکتان در رانندگی ،پیاده روی ،ورزش و ... استفاده کنید .این محصول دارای یک قاب میکروفایبر است تا بتواند به بهترین شکل از عینک شما نگهداری کند .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عینک Sheloo دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عینک آفتابی زنانه و مردانه شلو چوب بامبو Sheloo Bamboo Wood Sunglasses For Men and Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عینک آفتابی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع
اسپرت
مناسب برای
آقایان و بانوان
مشخصات فريم
جنس فریم
چوب بامبو
رنگ فريم
آبی
عرض فريم
145 میلی متر
عرض پل
14 میلی متر
مشخصات عدسی
پوشش عدسی
آینه ای
UV
دارای فیلتر UV400
رنگ عدسي
چند رنگ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم