برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عینک آفتابی زنانه مردانه لوئنکس پولارایزد LUENX Aviator Polarized Sunglasses

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عینک آفتابی زنانه مردانه لوئنکس پولارایزد LUENX Aviator Polarized Sunglasses کد 13018 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • فلز
  • آبی
  • صورتی
  • مشکی
  • بنفش
  • آبی دریایی
  • طلایی
  • گلبهی
نام تجاری:
2,993,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عینک آفتابی زنانه مردانه لوئنکس پولارایزد LUENX Aviator Polarized Sunglasses یک عینک مدل هواپیمایی است که با لنزهای قطبی شده ی خود قادر است به طور 100% اشعه های مضر را فیلتر نموده و و از چشم ها در برابر هر آسیبی محافظت نماید. کیفیت بسیار بالای لنزها موجب گردیده تا تصویری کاملا شفاف با رنگ هایی واضح و کاملا طبیعی را ارائه دهد و با داشتن UV400 می تواند یک عینک ایده آل برای کلیه ی فعالیت ها محسوب گردد. عینک لوئنکس دارای فریمی بسیار سبک می باشد که حدود 65 % از مدل های مشابه خود سبک تر بوده و کاملا ضد حساسیت و سازگار با انواع پوست است. همچنین پل بینی آن نیز از حنس سیلیکون بسیار نرم تهیه گردیده که موجب می گردد به هنگام استفاده هیچ گونه فشاری بر روی بینی احساس نشود. عینک لوئنکس در رنگ های بسیار متنوع و جذابی طراحی گردیده تا تمام بانوان و آقایان علاقه مند به عینک های سبک Aviator بتوانند به راحتی عینک موردد علاقه ی خود را انتخاب نمایند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عینک آفتابی زنانه مردانه لوئنکس پولارایزد LUENX Aviator Polarized Sunglasses دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عینک آفتابی زنانه مردانه لوئنکس پولارایزد LUENX Aviator Polarized Sunglasses را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عینک آفتابی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع
بیضی
مناسب برای
بانوان و آقایان
مبداء برند
امریکا
کاربرد
فشن - روزمره
مشخصات فريم
جنس فریم
فلز
عرض فريم
135 میلیمتر
عرض پل
17 میلیمتر
مشخصات عدسی
پوشش عدسی
پلارایزد
عرض عدسي
60 میلیمتر
UV
400
سایر مشخصات
سایز
52mm
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-07-22

لطفا جنس عدسی و فرم را ذکر کنید

پاسخ فروشگاه:

درود
عدسی شیشه ، فرم فلز
موفق باشید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم