برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عینک آفتابی زنانه مردانه ور پرو پلاریزه کلاب مستر wearPro Clubmaster Sunglasses for Men Women Polarized WP1006

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عینک آفتابی زنانه مردانه ور پرو پلاریزه کلاب مستر wearPro Clubmaster Sunglasses for Men Women Polarized WP1006 کد 12973 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • سبز
  • نارنجی
  • مشکی
  • آلومینیومی نقره ای
  • قهوه ای
رنگ فریم
  • آبی
  • مشکی
نام تجاری:
10,227,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عینک آفتابی زنانه مردانه ور پرو پلاریزه کلاب مستر wearPro Clubmaster Sunglasses for Men Women Polarized WP1006 عینکی است با فریم و لنز کامپوزیت که قطر لنز آن برابر با 2.09 اینچ می باشد. عینک آفتابی ور پرو یک عینک پلاریزه با پوشش حفاظتی 100% و UV400 می باشد که قادر است بیش از 99% از اشعه های مضر را مسدود نماید. به علاوه عینک آفتابی ور پرو علاوه بر محافظت کامل از چشمو  از بین بردن بازتاب نور ، از پراکندگی نور نیز جلوگیری نموده و همچنین رنگ ها را کاملا طبیعی نشان می دهد. از عینک کلاب مستر ور پرو می توان برای فعالیت هایی چون ماهیگیری ، رانندگی ، کوهنوردی و به طور کلی برای هر فعالیت دیگری به طور روزانه استفاده نمود. 
یکی دیگر از ویژگی های عینک کلاب مستر ،فریم کامپوزیت آن می باشد که سبب شده تا وزنی بسیار سبک و استحکام بسیار بالایی داشته باشد و همچنین خاصیت الاستیکی آن نیز موجب می گردد تا در هنگام استفاده از عینک احساس راحتی کرده و از فعالیت های خود لذت ببرید. 
عینک کلاب مستر در سال 2017 در ایتالیا طراحی شده است و یک عینک اسپرت به شمار می آید که هم بانوان و هم آقایان می توانند از آن استفاده نمایند. به همراه عینک یک جعبه ، یک فوم جهت تمیز کردن لنز عینک ، یک جاسوئیچی و یک پیچ گوشتی دو طرفه برای تغییر در تنظیمات آن نیز ارائه شده است. 

عرض لنز : 5.5 cm  
ارتفاع لنز : 5.0 cm  
طول فریم : 14.7 cm  
پهنای پل : 2.1 cm  
طول دسته : 15.4 cm  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عینک آفتابی زنانه مردانه ور پرو پلاریزه کلاب مستر wearPro Clubmaster Sunglasses for Men Women Polarized WP1006 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عینک آفتابی زنانه مردانه ور پرو پلاریزه کلاب مستر wearPro Clubmaster Sunglasses for Men Women Polarized WP1006 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عینک آفتابی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع
اسپرت
مناسب برای
بانوان و آقایان
مبداء برند
ایتالیا
کاربرد
موتور سواری و دوچرخه سواری ، رانندگی، ماهیگیری، مسابقه، اسکی ، کوهنوردی و ..
سال توليد
2017
مشخصات فريم
جنس فریم
کامپوزیت
عرض فريم
14.7
عرض پل
2.1
مشخصات عدسی
پوشش عدسی
پلارایزد
عرض عدسي
5.5
UV
UV400
سایر مشخصات
سایز
52mm
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-02-23

درود رزین کامپوزیت است موفق باشید

1399-02-05

فکر می کنم ذکر جنس لنز برای عینکی با این رده قیمتی ضروریه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم