برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عینک آفتابی زنانه جی کوئین پولارایزد GQUEEN Women's Polarized Sunglasses MT3

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عینک آفتابی زنانه جی کوئین پولارایزد GQUEEN Women's Polarized Sunglasses MT3 کد 13016 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • فلز
  • آبی
  • مشکی
  • قرمز
  • گلبهی
نام تجاری:
1,327,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عینک آفتابی زنانه جی کوئین پولارایزد GQUEEN Women's Polarized Sunglasses MT3 عینکی بسیار مدرن و جذاب برای بانوان است که توانسته در لیست پرفروش ترین های برند جی کوئین امریکا قرار گیرد. علاوه بر زیبایی و طراحی مدرن عینک زنانه جی کوئین ، لنز های پولاریزه با UV400 در این عینک قادر است به طور کامل اشعه های مضر را حذف کرده و چشم ها را از هر گونه آسیبی محافظت نماید. تکنولوژی TAC پولارایزد بکار رفته در لنز های این عینک شامل 9 لایه می باشد و نه تنها قابلیت حذف UVA و UVB را داشته بلکه می تواند اشعه های UVC را نیز فیلتر نمایند. همچنین پوشش HD بکار رفته در لنز عینک زنانه جی کوئین قادر است تصویر جاده ، آب ، برف و .. را بدون هیچ گونه تغییر رنگ یا نوردهی منعکس کند. بازگرداندن رنگهایی واقعی که به شما یک تجربه بصری کاملا طبیعی را هدیه می دهد.
قاب فلزی فوق العاده جلا داده شده با مواد فوق العاده، باعث افزایش راحتی استفاده از عینک گردیده و موجب جذابیت بیشتر شما می شود. عینک های جی کوئین برای هر شرایط آب و هوایی مناسب هستند و شما می توانید از این عینک در زمان پیاده روی ، رانندگی ، مسافرت ، خرید ، عکاسی و یا هر فعالیت دیگری استفاده نمایید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عینک آفتابی زنانه جی کوئین پولارایزد GQUEEN Women's Polarized Sunglasses MT3 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عینک آفتابی زنانه جی کوئین پولارایزد GQUEEN Women's Polarized Sunglasses MT3 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عینک آفتابی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع
گربه ای
مناسب برای
بانوان
مبداء برند
امریکا
کاربرد
فشن - روزمره
مشخصات فريم
جنس فریم
فلز
مشخصات عدسی
پوشش عدسی
پلارایزد
UV
400
سایر مشخصات
سایز
58 میلیمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم