برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عینک آفتابی زنانه و مردانه شلو Sheloo Bamboo Wood Sunglasses For Men and Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عینک آفتابی زنانه و مردانه شلو Sheloo Bamboo Wood Sunglasses For Men and Women کد 14016 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,034,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عینک آفتابی زنانه و مردانه شلو Sheloo Bamboo Wood Sunglasses For Men and Women یک محافظ حرفه ای برای چشمان شماست تا همواره بدون نگرانی از نور آفتاب از درب منزل خارج شده و به کارهای روزانه خود بپردازید .
عینک شلو از چندین لایه لنز ساخته شده که لایه خارجی آن از جنس لنز آینه ای میباشد .پوست اطراف چشم بسیار نازک و آسیب پذیر است و در صورت مراقبت نکردن از آنها ممکن است با عوارضی همچون پیری پوست اطراف چشم یا خشکی آن مواجه شوید .
شلو با فیلتر UV400 خود در برابر اشعه های UVA و UVB از چشمان شما مراقبت مینماید و پوست اطراف آن را از آسیب حفظ میکند .شلو از جنس چوب بامبو است و به صورت کاملاً دست ساز تهیه و تولید شده است .
شیشه آن در لایه خارجی به صورت چند رنگ و بسیار زیبا میباشد .همچنین عینک آفتابی شما یک قاب چوبی محکم دارد تا از شکستگی و آسیب های احتمالی در امان بماند .عینک شلو در زمان رانندگی ،اسکی ،استخر و لب ساحل ،پیاده روی و ... یک محافظ قدرتمند و ایمن است .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد عینک آفتابی شلو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو عینک آفتابی زنانه و مردانه شلو Sheloo Bamboo Wood Sunglasses For Men and Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عینک آفتابی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
مناسب برای
آقایان و خانم ها
مشخصات فريم
جنس فریم
چوب بامبو
جنس دسته فريم
چوب
عرض فريم
145 میلی متر
عرض پل
14 میلی متر
مشخصات عدسی
پوشش عدسی
آینه ای
عرض عدسي
53 میلی متر
رنگ عدسي
چند رنگ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم