برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 9062 با 7 بند قابل تعویض XOXO Women's XO9062 Watch with 7 Interchangeable Bands

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 9062 با 7 بند قابل تعویض XOXO Women's XO9062 Watch with 7 Interchangeable Bands کد 12937 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,556,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 9062 با 7 بند قابل تعویض XOXO Women's XO9062 Watch with 7 Interchangeable Bands یکی از پکیج های پرطرفدار و زیبای این شرکت است که برای نخستین بار در می سال 2014 معرفی شد. ساعت XO9062 یک ساعت صفحه ی گرد به قطر 37 میلیمتر و ضخامت 7 میلیمتر است که قابی فلزی به رنگ نقره ای و صفحه ای نقره ای رنگ و درخشان دارد. دور تا دور قاب نیز نگین های زیبایی قرار داده شده است و در صفحه ی XO9062 به غیر از عدد 12 به جای تمامی اعداد 2 عدد نگین درخشان تراش خورده گذاشته شده است تا جلوه و زیبایی آن را چندین برابر نماید. ساعت مچی زنانه XO9062 را می توان یک ساعت شیک و جذاب دانست که تقریبا در هر موقتی قابل استفاده است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ ساعت مچی زنانه XOXO9062 را مشاهده می کنید :

به علاوه وجود 7 رنگ بند پلی اورتان به همراه این ساعت سبب شده تا بتوان آن را با هر لباسی به آسانی ست کرده و ظاهری جذاب تر با ظرافت های زنانه و لوکس را به خود هدیه داد. این بندها به رنگ های سفید ، نقره ای ، طلایی ، قرمز ، بنفش ، مشکی و کرم قهوه ای پوست ماری است که با پهنای 19 میلیمتر تهیه شده اند و به راحتی می توان آنها را به قاب ساعت متصل نمود.  

xoxo7

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 9062 با 7 بند قابل تعویض XOXO Women's XO9062 Watch with 7 Interchangeable Bands دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 9062 با 7 بند قابل تعویض XOXO Women's XO9062 Watch with 7 Interchangeable Bands را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
روزمره (کلاسیک)
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
37 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
نقره ای
جنس شیشه
شیشه
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
پلی اورتان
رنگ بند
سفید - نقره ای - مشکی - قرمز - بنفش - کرم - طلایی
مقاوم در برابر آب
ندارد
تاریخ شمار
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
باتری
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم