برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 9069 با 7 بند قابل تعویض XOXO Women's XO9069 Watch with 7 Interchangeable Bands

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 9069 با 7 بند قابل تعویض XOXO Women's XO9069 Watch with 7 Interchangeable Bands کد 12932 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,722,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 9069 با 7 بند قابل تعویض XOXO Women's XO9069 Watch with 7 Interchangeable Bands شامل یک ساعت با صفحه ی گرد با قطر 42 میلیمتر و ضخامت 7 میلیمتر است که دور تا دور با نگین های درخشان و زیبا تزئین شده است و 7 عدد بند لاستیکی با پهنای 19 میلیمتر در رنگ های سفید ، صورتی ، طوسی ، مشکی ، آبی ، بنفش و سبز می باشد که هر کدام را می توان به آسانی به صفحه ی ساعت متصل نمود. ساعت XO9069 را میتوان یک پیج کامل و بی نقص برای دختران جوان و نوجوان دانست چرا که با آن می توانند ساعت خود را هر رنگ لباس ست کرده و از این هماهنگی لذت ببرند. رنگهای درخشان و ملایم بندهای این مجموعه هر یک به تنهایی زیبایی منحصر به فردی دارند که با اتصال به صفحه ی ساعت آن را تبدیل به یک ساعت کاملا شیک و زیبا نموده و می تواند به طور روزمره مورد استفاده قرار گیرد. ساعت XO9069 ایکس او ایکس او صفحه ای سفید رنگ داشته و با قاب نقره ای خود به گونه ای طراحی شده است که با تمام بندهایش ترکیبی متناسب و زیبا را ایجاد می نماید. 

xoxo2

ساعت مچی XO9069 یک ساعت آنالوگکوارتز است که با کیفیت بسیار بالای خود می تواند سالها مورد استفاده قرار گیرد. این ساعت در سال 2014 معرفی شده است و همچنان یکی از پرفروش ترین های ایکس او ایکس او را تکیل می دهد. این کمپانی که تمرکز خود را بر روی تولید مد برای نوجوانان و جوانان معطوف داشته است ، در سالهای اخیر با ارائه ی ایده هایی ناب و کاربردی توانسته مخاطبین بسیاری را به خود اختصاص دهد. ساعت هایی با بندهای قابل تعویض نیز یکی از محصولات پرطرفدار و خلاقانه ی این برند امریکایی است که در سر تا سر جهان با استقبال بالایی مواجه شده است. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 9069 با 7 بند قابل تعویض XOXO Women's XO9069 Watch with 7 Interchangeable Bands دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 9069 با 7 بند قابل تعویض XOXO Women's XO9069 Watch with 7 Interchangeable Bands را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره , فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
42 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
سفید
جنس شیشه
شیشه
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
لاستیکی
رنگ بند
سفید - طوسی - مشکی - سبز - صورتی - آبی - بنفش
مقاوم در برابر آب
ندارد
تاریخ شمار
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم