برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5803 رزگلد XOXO Women's XO5803 Rose Gold Watch

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5803 رزگلد XOXO Women's XO5803 Rose Gold Watch کد 12934 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,096,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس 5803 رزگلد XOXO Women's XO5803 Rose Gold Watch یکی از ساعت های بسیار زیبا و با کیفیت این کمپانی است که از آگوست سال 2015 روانه ی بازار گردیده است. ساعت مچی XO5803 صفحه ای گرد به قطر 41 میلیمتر و ضخامت 9 میلیمتر دارد که علاوه بر دور تا دور قاب آن ، تمام صفحه ی ساعت نیز با نگین های درخشان و با کیفیت پوشیده شده است و جلوه ای خاص و فوق العاده را در دست ایجاد می نماید. ساعت  زنانه ایکس او ایکس او XO5803 تماما به رنگ رز گلد بوده  و از استیل ضد زنگ ساخته شده است. پهنای بند این ساعت 18 میلیمتر است که با یک قفل کلیپسی به دور مچ دست بسته می گردد . ساعت XO5803 زنانه با ظاهر شکلی و زیبایش می تواند زنانگی را به اوج خود رسانده و از مصارف روزمره تا کاملا رسمی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر تمام ویژگی های XO5803 ایکس او ایکس او ، موتور کوارتز آنالوگ ژاپنی آن نیز یکی دیگر از نقاط قوت این ساعت به شمار می آید که موجب افزایش بسیار زیاد کیفیت و طول عمر آن گردیده و ساعت XO5803 را به یک ساعت ایده آل برای سالهای متوالی مبدل ساخته است. 
 

xoxo4

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5803 رزگلد XOXO Women's XO5803 Rose Gold Watch دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5803 رزگلد XOXO Women's XO5803 Rose Gold Watch را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
کلاسیک , روزمره , رسمی
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
41 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
رزگلد
جنس شیشه
شیشه
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
فلزی
رنگ بند
رزگلد
نوع قفل بند
ضامن دار (کلیپسی)
مقاوم در برابر آب
ندارد
تاریخ شمار
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
باتری
سایر مشخصات
دارای تکنولوژی کوارتز آنالوگ ژاپن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم