برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5873 طلایی رزگلد XOXO Women's XO5873 Gold And Rose Gold Tone Watch

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5873 طلایی رزگلد XOXO Women's XO5873 Gold And Rose Gold Tone Watch کد 12936 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,175,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس 5873 طلایی رزگلد XOXO Women's XO5873 Gold And Rose Gold Tone Watch یکی از ساعت های زنانه ی  کمپانی ایکس او ایکس او است که از سپتامبر سال 2015 روانه ی بازار شده است. ساعت مچی XO5873 یک ساعت زنانه ی بسیار شیک و اسپرت است که صفحه ای گرد به قطر 37 میلیمتر و ضخامت 6.5 میلیمتر دارد. قاب صفحه به رنگ طلایی است و زمینه ی آن به رنگ رزگلد با اعداد طلایی رنگ است. دور تا دور قاب ساعت XO5873 نیز با نگین های درخشان و زیبایی تزئین شده تا جلوه ی آن را چندین برابر نماید. بند ساعت ایکس او ایکس او نیز پهنایی برابر با 19.5 میلیمتر داشته و دو طرف آن به رنگ طلایی و قسمت مرکزی آن رزگلد است. این بند توسط یک قفل کلیپسی ضامن دار به دور مچ دست بسته می گردد. علاوه بر آن کیفیت بالای موتور کوارتز آنالوگ این ساعت مچی زنانه را می توان یکی دیگر از ویژگی های مثبت XO5873 دانست که در کنار ظاهر لوکس و جذابش ، موجب افزایش محبوبیت آن گردیده است. از ساعت زنانه XO5873 می توان به صورت روزمره ، برای میهمانی های دوستانه ، محیط کار و ... استفاده نمود. 
 

xoxo5

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او5873 طلایی رزگلد XOXO Women's XO5873 Gold And Rose Gold Tone Watch دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5873 طلایی رزگلد XOXO Women's XO5873 Gold And Rose Gold Tone Watch را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
ورزشی , روزمره , فشن
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
37 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
طلایی - رزگلد
جنس شیشه
شیشه
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
فلزی
رنگ بند
طلایی - رزگلد
نوع قفل بند
ضامن دار (کلیپسی)
مقاوم در برابر آب
ندارد
تاریخ شمار
ندارد
قابلیت نمایش 24 ساعته
دارد
کرنومتر (تایمر)
دارد
منبع انرژی
باتری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم