برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5746 نگین دار XOXO Women's XO5746 Silver-Tone Bracelet Watch

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5746 نگین دار XOXO Women's XO5746 Silver-Tone Bracelet Watch کد 12931 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,263,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5746 نگین دار XOXO Women's XO5746 Silver-Tone Bracelet Watch یک ساعت بسیار شیک نقره ای رنگ است که دور تا دور صفحه ی آن با دو ردیف نگین درخشان و زیبا تزئین شده است. همچنین بر روی صفحه و در قسمت وسط بند ساعت نیز نگین هایی قرار داده شده تا جلوه ی بسیار لوکس و منحصر به فردی را با این ساعت ایکس او ایکس او بدهد . ساعت XO5746 با تمام ظرافت هایش می تواند یک ساعت رسمی مناسب محسوب شود که قادر است زنانگی را در هر محفلی به اوج برساند.
صفحه ی گرد ساعت XO5746 به قطر 31 میلیمتر و ضخامت 11 میلیمتر می باشد و از استیل ضد زنگ ساخته شده است. اعداد آن نیز به صورت لاتین درج شده و عقربه های شب تاب می تواند در نور بسیار کم نیز زمان را به شما نشان بدهد. از دیگر ویژگی های این ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او می توان به موتور کوارتز با کیفیت آن اشاره نمود که با عملکرد آنالوگ می تواند سالها همراهی بی نقص برای مجالس و محیط های رسمی و دوستانه باشد. بند ساعت XO5746 نیز پهنایی برابر با 20 میلیمتر داشته که قسمت بالایی آن به صورت نگین دار طراحی شده و قسمت زیرین آن ساده است و با یک قفل کلیپسی به دور مچ دست بسته می شود. 

xoxo1

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5746 نگین دار XOXO Women's XO5746 Silver-Tone Bracelet Watch دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی زنانه ایکس او ایکس او 5746 نگین دار XOXO Women's XO5746 Silver-Tone Bracelet Watch را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع کاربری
کلاسیک , روزمره , رسمی
تکنولوژی ساخت
الکترونیکی ( کوارتز )
قطر صفحه
31 میلیمتر
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
نقره ای
جنس شیشه
شیشه
جنس بدنه
فلز
توضیحات جنس بدنه
استیل ضد زنگ
جنس بند
فلزی
رنگ بند
نقره ای
نوع قفل بند
ضامن دار (کلیپسی)
مقاوم در برابر آب
ندارد
تاریخ شمار
ندارد
کرنومتر (تایمر)
ندارد
منبع انرژی
باتری
عقربه های شب تاب
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم