برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بخار و حالت دهنده بابیلیس Babyliss ST595SDE Straightener

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بخار و حالت دهنده بابیلیس Babyliss ST595SDE Straightener کد 19936 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
7,497,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بخار و حالت دهنده بابیلیس Babyliss ST595SDE Straightener برای موهای وز ساخته شده است تا فقط با یک حرکت موهای صاف و بلندتر به شما بدهد و به وسیله ی بخاری که تولید می کند موها را درخشان می کند.

گرم کردن فوری برای صاف کردن کامل تنها با یک حرکت بدون آسیب رساندن به مو حتی روی موهای مرطوب از ویژگی های مطلوب هر اتوی مو می تواند باشد که اتوی ST595SDE این ویژگی را دارد و همچنین دارای پوشش سرامیکی پیشرفته برای محافظت از مو است و در واقع برای موهای وز ساخته شده است تا فقط با یک حرکت موهای صاف و بلندتر به شما بدهد.عملکرد بخار این اتو مو برای ایجاد رطوبت و درخشندگی به مو عالی است و البته قابل استفاده با بخار و بدون بخار می باشد.(درجه بخار در دو حالت قابل تنظیم)

5 تنظیمات کنترل دما با حداکثر تنظیم دما 210 (170-210 درجه سانتیگراد) از خصوصیات اتو مو Babyliss ST595SDE است که دارای مخزن آب با گنجایش 30 میلی لیتر است و مخزن آب جداشونده می باشد.

از دیگر ویژگی های اتو مو بخار و حالت دهنده بابیلیس چرخش 360درجه سیم، سیستم قطع خودکار و گارد محافظ صفحات از جنس سیلیکونی قابل ذکر است.

وزن اتو سبک در حدود 0.51 کیلوگرم و ابعاد محصول 18L x 0.2W سانتی متر است.

منبع تغذیه: برق شهری

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو بابیلیس ST595SDE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی اتو مو ارشاکو اتو مو بخار و حالت دهنده بابیلیس Babyliss ST595SDE Straightener را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
بیشینه‌ دما
دما 210 درجه سانتی گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2/5 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم