برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بابیلیس BABYLISS ST250E

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بابیلیس BABYLISS ST250E کد 19420 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,182,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو و حالت دهنده بابیلیس با صفحه تیتانیوم سرامیک Babyliss Straightener اتو موی بابلیس دارای صفحات 25 میلیمتری از جنس صفحات با پوشش تیتانیوم- سرامیکی با تنظیم 3 دما است که تا دمای 230 درجه سانتیگراد حرارت ایجاد می کند و دارای سیم چرخشی 2 متری است که کار را برایتان آزاد می کند و به شما آزادی عمل بیشتری را در هنگام کار با این دستگاه می دهد.

از ویژگی های حرارتی Babyliss St250Sde خاموش شدن خودکار،3 تنظیم حرارت دیجیتال 180C -230C و گرم کردن سریع است. اتو مو بابلیس مدل St250Sde از چند ولتاژ پشتیبانی می کند و  دارای تشک حرارتی است.

وزن اتوی St250Sde در حدود اتوی 0.62 کیلوگرم است که وزن کم و قابل قبولی دارد و مانع از خستگی بازوی شما در هنگام کار با آن می شود.

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو بابیلیس St250Sde دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی اتو مو ارشاکو اتو مو و حالت دهنده بابیلیس با صفحه تیتانیوم سرامیک Babyliss St250Sde Straightener را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیکی تیتانیوم
نوع صفحات
25 × 95 میلی متر
بیشینه‌ دما
230 درجه سانتیگراد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم