برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

برس حرارتی بابیلیس Babyliss HSB101E

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس حرارتی بابیلیس Babyliss HSB101E کد 14750 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,448,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(9 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس حرارتی بابیلیس Babyliss HSB101E Heating Brush برس حرارتی HSB101E محصولی فوق العاده عالی بوده که بسیار سریع گرم شده و موهای صاف و براقی را برای شما عزیزان فراهم می کند.
دندانه های روی برس اچ اس بی 101 ای طوری طراحی شده است که بدون کشیدگی موها ، موهای شما را کاملا صاف و نرم و خوش حالت می کند. برس حرارتی HSB101E دارای فناوری تولید یون می باشد که مو های صاف و براق را بدون سوختگی و آسیب تضمین می کند. برس حرارتی بابیلیس دارای سه درجه تنظیم دما است و می توان دمای برس را در 160درجه سانتی گراد و 180 درجه سانتی گراد و 200 درجه سانتی گراد متناسب با دمای مورد نیاز تنظیم کرد.
Babyliss HSB101E دارای یک صفحه نمایشگر LCD می باشد که درجه حرارت برس را نمایش می دهد. کابل چرخشی برس حرارتی به شما امکان می دهد که به راحتی با برس مو ، موهای خود را صاف کنید.جنس صفحات برس حرارتی HSB101E از سرامیک می باشد و بصورت پهن بوده موهای شما را بطور کامل صاف کرده و از موهایتان در مقابل آسیب دیدگی محافظت می کند. تشک گنجانده شده در برس حرارتی بصورت عایق عمل نموده و ایمنی را حین کار و استفاده فراهم می کند.

در ویدیو زیر آنباکسینگ برس حرارتی بابیلیس HSB101E را مشاهده می کنید :

 در ویدیو زیر آنباکسینگ برس حرارتی بابیلیس HSB101E جعبه جدید را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره برس حرارتی بابیلیس HSB101E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی برس حرارتی ارشاکو  برس حرارتی بابیلیس Babyliss HSB101E Heating Brush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید برس حرارتی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
پهن
بیشینه‌ دما
200 درجه‌ی سانتی‌گراد
فناوری تولید یون
دارد
خاموشی خودکار پس از
72 دقیقه
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
1.8 متر
سایر ویژگی ها
- مساحت صفحه برس 60 سانتی متر مربع - دارای دو خروجی یون - دارای سه دما 160-180-200 - دارای 126 دندانه - 42 دندانه سرامیکی - 50 دندانه سیلیکونی - 34 دندانه پلاستیکی - وزن: 340 گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم