برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

برس حرارتی بابیلیس با فناروی سه بعدی گرمایش سرامیکی پیشرفته Babyliss Heated Hair Straightening Styling BrUSh

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس حرارتی بابیلیس با فناروی سه بعدی گرمایش سرامیکی پیشرفته Babyliss Heated Hair Straightening Styling BrUSh کد 20025 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,525,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس حرارتی بابیلیس با فناروی سه بعدی گرمایش سرامیکی پیشرفته Babyliss Heated Hair Straightening Styling BrUSh دارای توان 2000 وات است که با تکنولوژی سه بعدی که دارد موها را بخوبی لخت و صاف می کند.

برس حرارتی بابیلیس با فناروی سه بعدی گرمایش سرامیکی پیشرفته دارای وزن 0.78 کیلوگرم و ابعاد LxWxH 9 x 32.5 x 17.5 سانتی متر است که مناسب برای حالت دادن و صاف کردن مو است این سشوار دارای دندانه های ساخته شده از جنس سرامیک و چینش دندانه های منحصر به فرد برای کاهش وز مو است.

از ویژگی های برس حرارتی بابیلیس تکنولوژی تولید یون برای حفظ رطوبت و نرمی مو، مجهز بودن به فناوری Ceramics برای گرم شدن سریع، قابلیت تنظیم دما روی 3 حالت ، بازه حرارتی بین 180 تا 200 درجه سانتی گراد و جلوگیری از آسیب حرارتی به مو است.

 برس Babyliss Heated Hair Straightening Styling BrUSh دارای ویژگی خاموش شدن خودکار است که حداکثر ایمنی و عملکرد مطلوب را در هر زمان تضمین می کند و همچنین دارای سیم گردان 1.95 متر می باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره برس حرفه ای با فناروی سه بعدی گرمایش سرامیکی پیشرفته دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی برس حرارتی ارشاکو  برس حرارتی بابیلیس با فناروی سه بعدی گرمایش سرامیکی پیشرفته Babyliss Heated Hair Straightening Styling BrUSh را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید برس صاف کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
فناوری تولید یون
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
200 درجه سانتیگراد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
1.95 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم