برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو مخروطی بابیلیس Babyliss C452SDE Soft Curls Boucles Souples Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو مخروطی بابیلیس Babyliss C452SDE Soft Curls Boucles Souples Hair Curler کد 19415 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,944,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو مخروطی بابیلیس Babyliss C452SDE Soft Curls Boucles Souples Hair Curler دارای پوشش حرفه ای سرامیک تیتانیوم است که با کمترین آسیب به موها آنها را فر می کند، به سادگی موها را بین صفحه ی سرامیکی فشار دهید تا جلوه موج ایجاد شود؛ شگفت زده خواهند شد که چقدر سریع می توانید ظاهر را تغییر دهید.دستگاه فرکننده Babyliss C452SDE دارای اندازه صفحه موج دار حرفه ای 57x100 میلی متر با نوک سرد و قابلیت تنظیم دما با 3 تنظیم (تا 160 درجه سانتیگراد) و طول سیم 2/5 متر است و برای مواقعی که در هنگام کار با دستگاه به استراحت نیاز دارید می توانید دستگاه را روی تشک مقاوم به حرارات بگذارید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره فر کننده بابیلیس C452SD دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی فر کننده مو ارشاکو فر کننده مو مخروطی بابیلیس Babyliss C452SDE Soft Curls Boucles Souples Hair Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
تیتانیوم
نوع صفحات
57x100 میلی متر
بیشینه‌ دما
160 درجه سانتیگراد
طول سیم
2/5 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم