برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

فر کننده مو بابیلیس BaByliss C325E Hair Curler

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید فر کننده مو بابیلیس BaByliss C325E Hair Curler کد 3626 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,419,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی می باشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

فر کننده مو  بابیلیس BaByliss C325E Hair Curler با میله 25 میلی متری امکان ایجاد فرهای زیبا و خوش حالت را بر روی موها فراهم میکند. میله دستگاه دارای روکش سابلیم تاچ می باشد. سابلیم تاچ با پوششی نرم به شکلی عالی دما را انتقال می دهد و موجب نرمی، لطافت و درخشندگی موها می شود.
دکمه روشن و خاموش به صورت جداگانه تعبیه شده اند. با فشار دکمه روشن چراغ نشان گر دما روشن می شود که نشان دهنده روشن بودن دستگاه می باشد. با استفاده از دکمه انتخاب گر دما می توان دمای مطلوب را انتخاب کرد. دستگاه C325E دارای قابلیت تنظیم 10 دمای مختلف می باشد که بسته به نوع مو می توان دمای مورد نظر را انتخاب کرد. طیف دمایی 1 تا 4 مناسب موهای ظریف، دکلره شده و آسیب دیده می باشد.
جهت حالت دادن موهای طبیعی، رنگ شده و موج دار می توان از طیف دمایی 5 تا7 استفاده نمود. طیف دمایی 8 تا 10 برای حالت دادن موهای ضخیم می باشد. پس از انتخاب دما چراغ نشان گر قرمز رنگ شروع به چشمک زدن می کند تا دمای میله به دمای تنظیم شده برسد. در این حالت چراغ نشان گر به صورت ثابت روشن می ماند.
در هنگام داغ بودن میله می توان از نوک پلاستیکی آن گرفت تا از تماس دست با سطح داغ میله جلوگیری شود. هم چنین در زمان داغ بون میله می توان آن را بر روی پایه فلزی آن قرار داد تا میله داغ با سطح تماس نداشته باشد. سیم دستگاه در محل اتصال به بدنه دارای قابلیت چرخش کامل می باشد که علاوه بر آن که امکان کار کردن آسان را فراهم می کند از پیچ خوردن و فرسودگی سیم نیز جلوگیری میشود.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی فر کننده مو بابیلیس C325E را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد فرکننده مو بابلیس C325E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو فر کننده مو بابیلیس فر کننده مو بابیلیس BaByliss C325E Hair Curler را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید فر کننده مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
گستره‌ دما
180 تا 200 درجه سانتی گراد
حداکثر دما
180 درجه‌ی سانتی‌گراد
نرم کننده‌ یونی
ندارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
1.6 متر
دکمه ی روشن/خاموش
بله
سایر مشخصات
- جنس صفحات سرامیک- قابل تنظیم در 8 دما
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم