برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بخار و حالت دهنده بابیلیس با صفحه ی سرامیکی الماس Babyliss ST496SDE Straightener

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بخار و حالت دهنده بابیلیس با صفحه ی سرامیکی الماس Babyliss ST496SDE Straightener کد 19935 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,900,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بخار و حالت دهنده بابیلیس یونی Babyliss ST496SDE Straightener دارای سیستم بخار مرطوب کننده است که بخار حالت دهنده را برای صاف کردن کامل مو آزاد می کند و درخشندگی طبیعی را افزایش می دهد، دارای ضمائم شانه ای قابل جابجایی است و موهای ضخیم را به راحتی با شانه های صاف کننده متحرک لخت می کند.

Babyliss ST496SDE دمای قابل تنظیم دارد بصورتی که کنترل دمای متغیر پنج تنظیم حرارتی از 150 درجه سانتیگراد تا 230 درجه سانتیگراد را ارائه می دهد و همچنین دارای فناوری یونی و سیستم بخار مرطوب کننده است که با صفحات حالت دهنده پهن 39 میلی متری (صفحات الماس سرامیکی با یونی) با شانه های صاف کننده قابل جدا شدن این کار را به بهترین شکل انجام می دهد.

 طراحی Contoured دارد طراحی محفظه کانتوری فوق العاده صیقلی برای ایجاد فرهای منظم و همچنین خاموش شدن خودکار از مزایای اتو مو ST496SDE  است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو بابیلیس St250Sde دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی اتو مو ارشاکو اتو مو بابیلیس با صفحه تیتانیوم سرامیک Babyliss St250Sde Straightener را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک الماس
بیشینه‌ دما
230 درجه سانتیگراد
فناوری تولید یون
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم