برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بابیلیس Babyliss ST450E Hair Straightener

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بابیلیس Babyliss ST450E Hair Straightener کد 14910 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • ارغوانی
نام تجاری:
5,437,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بابیلیس Babyliss ST450E Hair Straightener وسیله ای کاملا ایده آل برای صاف کردن مکرر مو می باشد.
اتو مو مدل ST450E دارای حالت محافظت از مو می باشد ، که نوع مو را در اولین صاف کردن تشخیص می دهد و بصورت خودکار دما را طبق نوع مو تنظیم می کند و باعث می شود که بعد از اتو کشیدن موهای صاف و درخشانی داشته باشید.
جنس صفحات از پوشش سرامیکی پیشرفته می باشد و دارای صفحه شناور بوده که هرگز موها را در هم فشرده نمی کند و توزیع یکسان گرما در صفحات مانع از ایجاد آسیب و سوختن موها می شود.
صاف کننده مدل اس تی 450 ای دارای 6 درجه تنظیم دما است که کمترین حرارت 140 درجه سانتیگراد و بالاترین حرارت 235 درجه سانتی گراد بوده که دمای  140 - 160 درجه سانتیگراد برای موهای ظریف یا ریز / کوتاه و دمای 180 - 200 درجه سانتیگراد برای موهای معمولی و دمای 220 - 235 درجه سانتیگراد برای موهای مجعد یا ضخیم / موهای بلند مناسب است. 
اتو مو Babyliss ST450E مجهز به فناوری تولید یون می باشد که الکتریسیته ساکن روی موها را کاملا خنثی می کند مانع از وز شدن موها می گردد. اندازه کابل اتو مو ST450E مناسب بوده و براحتی قابلیت چرخش داشته که کار کردن با دستگاه را برایتان آسانتر کرده است.
در ویدیو زیر آنباکسینگ اتو مو بابیلیس ST450E را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو Babyliss ST450E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو اتو مو بابیلیس Babyliss ST450E Hair Straightener را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک پیشرفته
بیشینه‌ دما
235 درجه‌ی سانتی‌گراد
فناوری تولید یون
دارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد - 6 دما
صفحه نمایشگر
دارد - دیجیتال
سیم گردان
دارد
سایر ویژگی ها
- عرض صفحه: 28 x 120 میلی متر - کمترین حرارت 140 درجه سانتیگراد- بالاترین حرارت 235 درجه سانتی گراد- صفحه شناور- کابل قابل چرخش- مورد محافظت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم