برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بابیلیس حرفه ای Babyliss ST598E

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بابیلیس حرفه ای Babyliss ST598E کد 20556 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,832,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بابیلیس Babyliss ST598E دارای صفحات سرامیکی با حداکثر تنظیم دما 235 درجه سانتیگراد با سطح بخاری سرامیک است.اتو موی مدل ST598E از بابیلیس دارای صفحات گرمایش سرامیکی تورمالین 28 میلی متری است تا در زمان کوتهی موها ظاهری براق تر و ابریشمی پیدا می کنند.  اتو موی ST598E دمای قابل تنظیم از 140 تا 235 درجه سانتیگراد کنترل بیشتری را برای دستیابی به ظاهری کاملاً براق و صاف برای انواع موها و در عین حال مراقبت از حالت دادن بهینه به شما می دهد و همچنین عملکرد پیشرفته کنترل موخوره یونی و خاموش شدن خودکار دارد.

 اتوی مسطح حرفه ای Babyliss ST598E در عرض 15 ثانیه به سرعت و کارآمد گرم می شود و گرما را به طور یکنواخت توزیع می کند و دارای سیم چرخشی 2.5 متری برای عملکرد بهتر است

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد اتو مو بابیلیس ST598E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی اتو مو ارشاکو اتو مو بابیلیس Babyliss ST598E را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
28 میلی متری
بیشینه‌ دما
235 درجه
فناوری تولید یون
دارد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2.5 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم