برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بابیلیس Babyliss ST391E

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بابیلیس Babyliss ST391E کد 20558 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,584,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(6 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بابیلیس Babyliss ST391E دارای صفحات بسیار بلند است، بنابراین می توانید چندین رشته مو را در یک حرکت صاف کنید و همچنین مجهز به فناوری یونی است.به لطف صفحات بلند فوق العاده BaByliss ST391E، می توانید در کمترین زمان موهای خود را صاف کنید. صفحات بلند فضای بیشتری نسبت به صفحات با اندازه استاندارد دارند، بنابراین می‌توانند موهای بیشتری را در خود جای دهند و کار شما سریع‌تر انجام می‌شود. شما می توانید با خیال راحت موهای ریز یا آسیب دیده را با حداقل دمای 140 درجه سانتی گراد اتو کنید.
آیا موهای حجیم و یا ضخیم دارید؟ دمای بالاتری مانند 200، 220 یا 235 درجه سانتی گراد را انتخاب کنید. به لطف پوشش سرامیکی تورمالین، اتو مو بابیلیس ST391E گرما را به طور مساوی روی موهای شما پخش می کند تا از آسیب گرما جلوگیری کند. همچنین به لطف فناوری یونی، براقیتی زیبا و بدون وز ایجاد می کنید. پس از استفاده، می توانید به راحتی اجازه دهید اتوی موی خود روی تشک مقاوم در برابر حرارت خنک شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد اتو مو بابیلیس ST391E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی اتو مو ارشاکو اتو مو بابیلیس Babyliss ST391E را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از  خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک با پوشش تورمالین
بیشینه‌ دما
235 درجه سانتی گراد
فناوری تولید یون
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم