برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بابیلیس Babyliss ST420E Hair Iron

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بابیلیس Babyliss ST420E Hair Iron کد 14946 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,010,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بابیلیس Babyliss ST420E Hair Iron اتو مو بابیلیس ST420E به شما امکان می دهد که مانند یک آرایشگر حرفه ای موهایتان را زیبا کنید ، 
وجود پوشش صفحات سرامیکی طلایی از موهایتان کاملا در برابر آسیب محافظت می کند و گرما را بطور یکنواخت پخش می کند . بنابراین کار با اتو مو مدل اس تی 420 ای بسیار آسان است.
صاف کننده مو Babyliss ST420E به صفحات 25 میلی و 110 میلی متری مجهز شده است که با یکبار ، فشار یکسان را اعمال می کند و خطر آسیب را کاهش می دهد، و دارای 3 درجه حرارت مختلف می باشد 180C: برای موهای ریز یا موهای کوتاه و 210C: موهای طبیعی و 235C: رشته فرفری یا ضخیم و موهای بلند.
دکمه روشن / خاموش روی دسته قرار گرفته تا براحتی بتوانید در مواقع نیاز استفاده کنید ، پس از روشن شدن ، دستگاه بسیار سریع داغ می شود و دیگر لازم نیست برای فر کردن موهای خود صبر کنید . 
مدل ST420E به ویژگی خاموش کردن اتوماتیک مجهز شده است تا درصوتیکه فراموش کردید دستگاه را خاموش کنید از سوختگی و آتش سوزی جلوگیری شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو بابیلیس ST420E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتو مو بابیلیس Babyliss ST420E Hair Iron را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
بیشینه‌ دما
235 درجه‌ی سانتی‌گراد
فناوری تولید یون
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
سایر ویژگی ها
- تنظیم 3 گرما:
- 180C: رشته ریز یا موهای کوتاه
- 210C: موهای طبیعی
- 235C: رشته فرفری یا ضخیم و موهای بلند
- خاموش کردن خودکار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم