برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو و حالت دهنده بابیلیس دو در یک Babyliss ST330SDE

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو و حالت دهنده بابیلیس دو در یک Babyliss ST330SDE کد 14738 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,441,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو و حالت دهنده بابیلیس ST330SDE دو در یک Babyliss ST330SDE 2 in 1 Hair Straightener and Curler  زیبایی و درخشش طبیعی موهای شما را حفظ می کند.اتو موی Babyliss ST330SDE از پیشرفته ترین فن آوری ها برای صاف کردن مو استفاده می کند تا موهای شما را صاف ، براق و در برابر سوختگی و آسیب کاملا محافظت کند.
صاف کننده ST330SDE سبک موهای شما را براحتی تغییر می دهد ، پوشش سرامیک تیتانیوم امکان استفاده از اتو مو را در مصارف حرفه ای ، فراهم می کند. اتو مو و حالت دهنده 330 کاملا متفاوت از سایر مدل ها می باشد و موهای مرطوب و خشک و حتی موهای بلند را براحتی در زمان کوتاه صاف و خوش حالت می کند.
قدرت بالای دستگاه در انتقال گرما باعث نرمی و درخشندگی موها می شود.علاوه بر صاف کردن مو با یکبار اجرا کردن و از بین بردن وزی مو می توان با لبه های خمیده اتو مو  انتهای موها را فر کرد و طرح جدید و حلقه های گردی ایجاد نمود.
حداکثر دمای 235 درجه سانتیگراد ، حداکثر کارآیی صاف را تضمین می کند و رشته ها ی مو با یکبار اتو کشیدن صاف می شود و از اصطکاک غیر ضروری جلوگیری می کند. اگر با وجود دماهای پایین احساس راحتی بیشتری می کنید دقیقا درجه حرارت مناسب را در شش تنظیم دما مشاهده خواهید کرد.دکمه های (220 درجه سانتیگراد و 235 درجه سانتیگراد) درجه حرارت زیاد و (140 درجه سانتیگراد ، 160 درجه سانتیگراد ، 180 درجه سانتیگراد و 200 درجه سانتیگراد) درجه حرارت متوسط ، به طور متناسب با ساختار مو قابل تنظیم است. اتو مو ST330SDE دارای یک صفحه نمایشگر LCD می باشد که با فشار دادن یک کلید سطح دمای مورد نظر و انتخاب شده را نشان می دهد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو بابیلیس ST330SDE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین اتو ارشاکو اتو مو و حالت دهنده بابیلیس ST330SDE دو در یک Babyliss ST330SDE 2 in 1 Hair Straightener and Curler را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک تیتانیوم
نوع صفحات
متوسط , 110 میلی متری
بیشینه‌ دما
235 درجه‌ی سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
خاموشی خودکار پس از
60دقیقه
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
دارد - 6 دما
صفحه نمایشگر
دارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
2 متر
سایر ویژگی ها
- دارای 2 قابلیت حالت‌دادن و صاف کردن موها - مورد استفاده برای موهای خشک و مرطوب - دارای صفحات با روکش تیتانیوم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم