برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو بابیلیس Babyliss ST460E Hair Iron

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو بابیلیس Babyliss ST460E Hair Iron کد 14944 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,541,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو بابیلیس Babyliss ST460E Hair Iron صاف کننده مو ST460E مجهز به به پوشش سرامیکی منحصر بفرد Deep Black است که از موهای شما کاملا محافظت می کند و گرما را بصورت یکنواخت در صفحه توزیع می کند.
اندازه صفحات اتو 120 ×35mm میلی متر است که کار را آسانتر می کنند و بدون آسیب رساندن به مو فشار ثابت را اعمال می کنند. استفاده ایمن از اتو مو توسط عملکرد خاموشی خودکار تامین می شود ، بصورتی که بعد از 60 دقیقه بطور خودکار اتو مو خاموش می شود. اتو مو ST460E  مجهز به حالت محافظ برای محافظت بیشتر از مو و همچنین نتیجه بهینه مو بعد از اتو کردن می باشد، که به همین خاطر حالت محافظ به طور خودکار نوع مو را هنگام اولین استفاده آنالیز کرده و دمای اتو را طبق نوع مو تنظیم می کند .
اتو مو بابیلیس ST460E دارای 6 دمای مختلف از 160درجه سانتی گراد تا 235 درجه سانتی گراد می باشد که کمترین دما برای موهای نازک و بیشترین دما برای موهای مجعد و ضخیم مناسب است.
شما زمان طولانی را برای رسیدن به دمای مورد نیاز صبر نخواهید کرد زیرا دستگاه بسیار سریع گرم می شود ، پس از رسیدن به دمای تنظیم شده چراغ صفحه LED  چشمک می زند.
و در آخر شانه متحرک و مخصوص که براحتی به سطح اتو وصل می شود ، توزیع موها و حتی نتیجه بهتر اتو را تضمین می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو بابیلیس ST460E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو اتو مو بابیلیس Babyliss ST460E Hair Iron را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
پهن
بیشینه‌ دما
235 درجه‌ی سانتی‌گراد
سیستم خاموشی خودکار
دارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
دارد
قابلیت تنظیم دما
بله - 6 دما
صفحه نمایشگر
دارد
سایر ویژگی ها
پوشش سرامیکی ضخیم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم