معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

تست کردن صحیح عطر را یاد بگیریم

بی شک همه ما حداقل یک یا دو عطر در منزل داریم ، حتی خیلی از وقت ها شده است که بدون این که نیازی به عطر داشته باشیم ، چون فقط از بوی عطری خوشمان آمده است آن را خریده ایم ، اما ملاک های شما برای انتخاب عطر چه بوده است ؟ آیا بعد از گذشت یک یا دوساعت از خرید عطرتان پشیمان شده اید؟ ملاک های واقعی برای تست و خرید عطر چیست؟ امروز قرار هست در این مطلب به این سوالات شما عزیزان جواب بدیم . همراه با ارشاکو بمانید …

 

یک قانون مهم در هنگام تست کردن یک عطر جدید، این است که شما در آن موقع، از عطر دیگر یا لوسیون خشبوکننده بدن استفاده نکرده باشید. مطمئن شوید پوست شما تمیز است و هوای موجود در اتاق هم خنک می باشد. بهترین راه برای تست یک عطر جدید به کار بردن آن در مچ دست یا اسپری روی یک کاغذ تست عطر است.
هنگامی که عطر را زدید چند دقیقه منتظر بمانید، زیرا بوی اصلی عطر همیشه یک ساعت بعد ایجاد می شود. کاغذ تست را حدود ۳ سانتی متر دورتر از بینی تان نگه دارید. من به شما پیشنهاد می کنم بیشتر از ۴ عطر را در یک لحظه نبویید، زیرا شما حتماً سردرگم خواهید شد. از فروشنده بخواهید چندین اشانتیون به شما بدهد تا شما در طی چند روز آنها را تست کنید.
به یاد داشته باشید بوی عطر روی افراد متفاوت، بویی متفاوت دارد. اگر شما عطر دوستتان را خریداری کرده اید این به این معنی نیست که همان بو را بدهید.

 

IMG10064225
چگونگی استفاده از عطرها به طور صحیح

 

 چگونگی استفاده از عطرها به طور صحیح
عطر را همیشه روی پوست تمیز به کار ببرید. ماندگاری یک عطر بیشتر به غلظت آن مربوط است. عطر اودو توالت یا پرفیوم را روی نقاط نبض دار بدنتان به کار ببرید. مانند پشت گوش ها در قسمت زیر آن، کناره های بینی، مچ دست و مچ پا، فاصله ساعد و بازو یعنی میان آرنج و یا پشت زانوی پا و کنار قوزک پا. عطر روی این مناطق مدت بیشتری می ماند. اگر شما اودو توالت استفاده می کنید، می توانید آن را در فضا اسپری کنید و در آن هوا قدم بزنید که عطر تمام بدن شما را پوشش دهد.
شما بهتر است پرفیوم را قبل از پوشیدن لباس به بدنتان بزنید، تا از لباسهای شما اندکی بیرون آید و در هنگامی که لخت می شوید بوی عطر شدیدتر شود.
اشتباه بزرگی که بسیاری از زنان و مردان انجام می دهند این است که عطر را مستقیماً روی لباسهایشان بکار می برند. بسیاری از عطرها روی لباس لکه های چربی به جای می گذارند و بوی عطر مدت کمتری باقی می ماند. پس از انجام این کار اجتناب کنید.
به یاد داشته باشید بهترین مناطق برای به کار بردن یک عطر، مناطقی هستند که گرما از خود خارج می کنند و در نتیجه بو از آنجا پخش خواهد شد. اطراف ناف، داخل مچ و پشت زانو مهمترین آنها می باشند.

دکمه بازگشت به بالا