معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

عطرهای مورد علاقه بازیگران ایرانی کدامند؟

امروزه بازیگران ایرانی نیز همانند بازیگران کل دنیا با توجه به موقعیت و با توجه به مراسمی که قرار است در آن حضور یابند عطر خود را انتخاب می کنند ,این عادت دیگر وجود ندارد که هرکس با یک بوی خاص شناخته می شد و همین امر موجب گردیده است تا مردم نیز همیشه دنبال خبرهای بازیگران مثل نوع عطر مورد استفاده آن ها و … باشند تا بتوانند از آنان تقلید نمایند .

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی - ارشاکو
نیوشا ضیغمی – ارشاکو

نیوشا ضیغمی از جمله بازیگرانی است که به هنگام حضور در مراسمات پوشش رسمی را به پوشش اسپورت ترجیح میدهد .
ایشان در پاسخ به سوالی که از چه عطری استفاده می کند ، می گوید : Versace CRYSTAL NOIR یکی از رایحه های مورد علاقه من است که ترجیح می دهم از آن استفاده کنم. البته انتخاب و خرید عطر به عوامل مختلفی بستگی دارد، مثلا این که قرار است در چه مراسمی از عطر استفاده کنید، به نظر من اهمیت زیادی دارد اما خیلی ها در کنار عطرهایی که برای مراسم خاص دارند، عطری مطابق سلیقه شان دارند که از آن استفاده روزمره می کنند. عطری که گفتم و مورد علاقه من است، از عصاره های مختلفی تشکیل شده و برای همین بسیار خوش بو است. البته ممکن است سلیقه افراد به مرور زمان برای خرید عطر تغییر کند. من خودم هم عطرهای متنوع با رایحه های مختلف را خریداری می کنم ولی رایحه های نزدیک به هم آنها، سلیقه ام را به خوبی مشخص می کند.

بهاره افشاری

 

بهاره افشاری - ارشاکو
بهاره افشاری – ارشاکو

بهاره افشاری می گوید همیشه سعی می کند به ظاهرش اهمیت دهد . این ظاهر شامل همه چیز می شود، از لباسی که قرار است بر تن کند تا عطری که از آن استفاده می کند.
او هیچ وقت خودش را محدود به استفاده از برند خاصی محدود نمی کند و دوستدار تجربه عطرهای مختلف با بوهای مختلف بوده است .
اما در بین عطرهایی که استفاده کرده و می کند حس خوشایندی نسبت به عطر زنانه CK دارد. البته معمولا بوهای مختلف عطرها خاطراتی را برای او زنده می کند. جالب است بدانید برخلاف بعضی ها که فقط بو و رایحه عطری که از آن استفاده می کنند برای شان مهم است، افشاری حتی به شیشه و رنگ عطر هم اهمیت می دهد. او می گوید همیشه دوست دارد عطری که از بوی آن خوشش آمده را بشناسد و حتما آن را تهیه کند. به همین خاطر هم هست که اگر از رایحه عطری که کسی استفاده کرده خوشش بیاید از او سوال می کند و نام عطر را جویا می شود. علاوه بر این به مد روز هم اهمیت می دهد و سعی می کند بر طبق آن عطرهایش را خریداری نماید.

اشکان خطیبی

 

اشکان خطیبی - ارشاکو
اشکان خطیبی – ارشاکو

وقتی از اشکان خطیبی درباره عطر مورد علاقه اش پرسیده شد ، اینگونه جواب داد : همیشه دوست دارم خوش بو باشم، چون فکر می کنم خوش بو بودن یک فرد در برخوردش با دیگران بسیار اهمیت دارد و حتما در ذهن افراد خواهد ماند. در واقع شاید بیراه نباشد بگویم شخصیت افراد را می توان تا حدی از روی عطری که استفاده می کنند شناخت. به همین خاطر سعی می کنم در انتخاب هایم دقت داشته باشم.
اما در کل او علاقمند به خرید عطر مردانه تلخ می باشد ، «DKNY» نیز یکی از همین عطرهایی است که بخاطر بوی تلخ اش تبدیل به عطر محبوب او شده است .
خطیبی می گوید: البته عطرهای دیگری هم هست که در این مدت خریدم که آنها هم تقریبا رایحه شان تلخ است. برخلاف بیشتر افراد که ترجیح می دهند در تابستان از عطرهای خنک استفاده کنند. من باز هم دوست دارم عطر مردانه مورد علاقه خودم با همان بوی محبوب و دلنشینش را استفاده کنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا