معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

چند نکته عطری که کمترکسی توجه میکند

به قلم ارشاکو : همه خوشبو بودن و افرادخوشبو را دوست دارند . پس برای ایجاد خوشبویی نیاز به عطر یا یک ماده خوشبو کننده است ، تا بتوان خوشبویی مورد نظر را ایجاد کرد . اما برخی از اوقات به خاطر بی توجهی و یا بی اطلاعی افراد ، همین مواد و عطرهای خوشبو کننده می توانند بلای جان شده و آسیب هایی را برای فرد استفاده کننده به وجود آورند و یا باعث وارد شدن ضرر مالی به فرد گردند. پس بهتر است اطلاعات خود را درباره عطرها ، خرید عطرها و کلا این که چگونه یک عطر را انتخاب کنیم و از کجا بخریم ، بالا ببریم ، تا ما نیز دچار حقه برخی از افراد نگردیم . در این مطلب از ارشاکو قصد داریم درباره چند نکته عطری که کمتر کسی از آن اطلاع دارد و یا اصلا توجهی به آنها نمی کنند با شما دوستان گل ارشاکویی خود صحبت کنیم . در ادامه مطلب همراه ما باشید ….

 

به هیچ وجه به عطرفروش ها اجازه ندهید برخی مواد تقلبی و سودجویانه به نام لکه برلباس ، حلال ، حجم دهنده ، ماندگار کننده و … به شیشه عطر شما اضافه کنند ، این کارمصداق کم فروشی و گران فروشی است. مسلما کارخانه تولیدکننده عطر اگر نیازی به این کار بود خودش عقلش می رسید!!!

 

عطر
عطر

 

 

عطرهایی که در جلوی نور مستقیم آفتاب ، محل های روباز ، بدون تاییدیه بهداشتی ، کیوسک های بدون مجوز، کنار پیاده روها و … عرضه می شود ، سریعا فاسد شده و برای پوست و سلامتی شما و اطرافیان خطرناک است . سعی کنید فقط از محل های معتبر و ثابت و با پروانه کسب خرید نمایید.

 

طبیعی است که پس از مدتی حس بویایی شما با یک عطر سازگار می شود ، ( اما دیگران بوی آن را کاملا حس می کنند ) ، در این صورت می توانید جهت لذت بیشتر ، عطر خود را تغییر دهید، این مورد به کیفیت عطر ارتباطی ندارد.

 

سعی کنید مدت طولانی ای در فروشگاه عطر فروشی به امتحان کردن عطرها نپردازید ، این کار باعث خواهد شد که دیگر نتونید بوی عطری رو به خوبی تشخیص بدین و ممکن است که شما در انتخاب عطر دچار مشکل شوید .

 

بد از خرید عطر نیز توجه داشته باشید که بهترین مکان برای نگهداری عطرها داخل جعبه خود و به دور از نور آفتاب و … است . بسیار دیده می شود که شیشه های عطر به دلیل دم دست تر بودن و یا زیبایی شیشه خود بر روی میزهای آرایشی چیده می شوند که کار درستی نیست .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا