معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۹ ادکلن پر فروش مردانه در سال ۲۰۱۵

 

گاهی اوقات بهترین راه برای انتخاب عطر و ادکلن یافتن لیستی از پر فروش­ترین­ ادکلن های سال است. چون در بازار انواع و اقسام عطرها و ادکلن­ها وجود دارد و انتخاب بین این همه گزینه کار مشکلی است. در این مطلب ما لیست ۹ ادکلن پرفروش مردانه سال ۲۰۱۵ را برای شما تهیه کرده­ایم. اگر به دنبال ادکلن مناسب برای شریک زندگیتان و یا خودتان هستیدف بهتر است نگاهی به این لیست بیندازید!!!

 

  • ” ناتیکا ووآیَژ” محصول ” ناتیکا”

۱

 

buy

 

اولین ادکلن در این لیست، ” ناتیکا ووآیَژ” نام دارد. در این ادکلن از رایحه­های آرام بخش و خنک مثل سیب سبز، و برگ­های سبز برای نت ابتدایی، به همراه ترکیبی از گل میموسا، نیلوفر و لینن استفاده شده است که یادآور رایحه دریا در یک روز تابستانی است. در نت پایه از نت­های چوبی به همراه سدر، مشک و عنبر ساتفاده شده است که رایحه­ای مردانه به این عطر بخشیده است. “ناتیکا ووآیژ” رایحه ای غیر رسمی دارد و مناسب برای استفاده در روزهای بهاری و تابستانی است. این عطر برای میهمانی­های دوستانه و جشن تولد، به همراه لباس اسپرت و غیر رسمی یک انتخاب فوق­العاده است.

 

  • ” آکوآ دی جیو” محصول ” آکوآ آرمانی “

 

۲

 

buy

 

این عطر یکی از معروف­ترین و پرفروش­ترین عطرها در آمریکا شناخته شده است. عطری با رایحه­ای ملایم و در عین حال خاص. رایحه این عطر به هیچ عنوان تند نیست و نوعی آرامش در آن موج می­زند. رایحه این عطر برای افرادی مناسب است که دوست دارند روز خود را در آرامش سپری کنند. این عطر برای افرادی که می­خواهند در شلوغی به چشم بیایند اصلا مناسب نیست.

 

  • ” کول واتر” محصول برند دیویداُف

 

۳

 

 

 

buy

 

 

بسیاری از مردم بر این باورند که ” کول واتر”  از عطرهای شیپر از ورژن ” گرین آیریش تواید” است اما این عقیده درست نیست. این عطر یکی از عطرهای ورژن ” اُشِن” است. رایحه این عطر از نوع رایحه­­های لطیف، شاداب و تابساتانی است و القا کننده حس تمیزی است که بیشتر مناسب مردان جوان ۱۵ تا ۲۵ ساله است.

 

 

  • ” گِس سِدوکَتیو”

 

 

۴

 

 

buy

 

رایحه ایم مناسب استفاده در محیط­های اداری، دانشگاه و مدرسه است. رایحه این عطر هوس انگیز و بسیار جذاب است. نت­ای بکار رفته در این عطر بیشتر نت­ای شیرین و گرم هستند و برای همین این عطر مناسب استفاده در فصل­های سرد پاییز و زمستان است. البته ماندگاری این عطر بسیار بالا است.

 

  • “ناتیکا بِلو”

 

۵

 

 

Buy-Now-button

 

این ادکلن قیمت مناسب و نسبتا ارزانی دارد اما بر خلاف قیمت ارزانش، رایحه بسیار خوبی دارد. این عطر در سال ۲۰۰۵ وارد بازار شد و جز ادکلن­های با اریحه دریا و آب است. رایحه این ادکلن به روش سنتز تولید شده. ماندگاری رایحه این ادکلن با توجه به نت­های بکار رفته در آن آنچنان ماندگار و طولانی نیست اما پخش بوی خوبی دارد. البته توجه به قیمت این ادکلن هم داشته باشید و باید بگویم با توجه به قیمت ان، این ادکلن در دسته ادکلن­های خوب قرار می­گیرد.

 

 

  • “مُن بلان لِجِند”

 

۶

 

 

buy

 

اگر به دنبال ادکلنی مناسب و مطمین می­گردید، به شما این ادکلن را پیشنهاد می­کنم. رایحه این عطر میوه­ای و مردانه است و در آن از نت­هایی مثل ” اسطوخودوس، آناناس، گلسنگ، کومارین و پومارز” استفاده شده است. پخش بو و ماندگاری این عطر نسبتا خوب است. این عطر مناسب استفاده در فصل­های تابستان و بهار است. از نظر بسیاری از مصرف کنندگان این عطر، رایحه این عطر چیزی شبیه به رایحه عطر “ابِر کرومبی اند فیتچ” است ولی قیمتی تقریبا برابر نصف قیمت “ابِر کرومبی اند فیتچ” دارد.

 

  • ” ناتیکا کلاسیک”

 

۷

 

Buy-Now-button

 

رایحه این عطر ملایم و بسیار ساده است اما در عین حال جذابیت خود را دارد. این عطر برای مصرف روزانه مناسب است. به دلیل خنکی نت­های استفاده شده در این عطرف توصیه می­شود که این عطر را در زمانهای گرم روز استفاده کنید.

 

  • “۱ میلیون” محصول ” پاکو رابِن”

 

۸

 

 

buy

 

هدف از طراحی این ادکلن جلب توجه بقیه بوده است. این عطر مناسب مردانی است که هیچ ترس و واهمه­ای از این که در مقابل هزاران چشم خیره شده قرار گیرند، ندارند. رایحه این ادکلن بسیار گرم و در عین حال پر طراوت و شاداب است. این عطر مناسب استفاده در همه فصول سال است و هیچ زمان خاصی برای ان تعریف نشده است. پخش بو و ماندگاری این عطر بسیار بالا و فوق­العاده زیاد است. شاید یکی از دلایل پرطرفدار بودن این عطر همین باشد.

 

 

  • ” آدیداس تیم” محصول “آدیداس”

 

۹

 

buy

 

رایحه این عطر نیز ملایم، نک و شاداب است. رایحه این عطر با نت چوب به همراه گل شروع می­شود و سپس تبدیل به نت چوبی قوی تر می­شود. این عطر مناسب مردان جوان و افرادی است که به پوشید لباس­های اسپرت و غیر رسمی علاقه دارند، می­باشد. البته مدت زمان ماندگاری این ادکلن در حدود ۳ ساعت است که نسبتا کم است.

 

دوستان ارشاکویی عزیز می توانید با کلیک بر روی دکمه خرید کنید ، به صفحه خرید عطر در فروشگاه اینترنتی ارشاکو رفته و در صورت تمایل عطر مورد نظر خود را خرید نمایید و نیز می توانید با کلیک بر روی دکمه ” سفارش دهید ” عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت وجود در بازار ، نسبت به خرید ان اقدام و در اختیار شما دوست گرامی قرار داده شود . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا