معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

چگونه عطر اصل یا تقلبی را از روی بسته بندی تشخیص دهیم؟

امروزه با افزایش عطرهای تقلبی ،تشخیص عطر اصل کمی سخت شده است و همین موضوع باعث شده که اکثر خریداران عطری تقلبی را با عنوان عطر اصل و چه بسا با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی خود عطر خرید کرده باشند اما پس از مدتی استفاده پی به تقلبی بودن آن ببرند که دیگر هیچ سودی هم ندارد.پس بهتر است قبل از خرید کمی اطلاعات خود درباره عطرها را بیشتر کنیم ،به همین منظور امروز قصد داریم به معرفی روش تشخیص عطر اصل از تقلبی را از روی جعبه که یکی از مهم ترین و بهترین روش های تشخیص می باشد به شما معرفی کنیم.در ادامه همراه با ارشاکو بمانید .

مسلما به هنگام خرید یک عطر گزینه های زیادی وجود دارند که می توانند در تشخیص عطر اصل از تقلبی به شما کمک کنند که از آن جمله می توان به بطری عطر ، به قیمت عطر ،و … اشاره کرد که در مقالاتی دیگر به هرکدام از این ها خواهیم پرداخت ،اما امروز فقط به نحوه تشخیص عطر از روی جعبه می خواهیم بپردازیم .

 

تشخیص عطر اصل از تقلبی با چک کردن کیفیت بسته بندی عطر و ادکلن

معمولا سلفون محکمی به دور عطر و ادکلن های اصل و معتبر کشیده می شود که دقت به این نکته مهم می باشد .

دقت کنید ببینید آیا قسمتی از بسته بندی عطر شل و یا آزاد نشده باشد. سلفونی که محکم و درست به دور عطری پیچیده نشده باشد خود نشان از اصل نبودن عطر و ادکلن می باشد .

 

بسته بندی عطر و ادکلن

 

تشخیص عطر اصل از تقلبی با چک کردن جعبه عطر و ادکلن

تنها با چک کردن صحت نوشته های یک عطر می توان پی به اصل یا تقلبی بودن عطر برد . به دقت جعبه را قبل از خرید عطر از نظر وجود نشانه هایی از بسته بندی و طراحی غیرحرفه ای نگاه کنید . پشت جعبه را برگردانید و به دقت متن روی پشت جعبه را چک کنید . چه چیزی را باید دقیقا چک کنید؟نوشته های موجود را از نظر غلط املایی و گرامری چک کنید،که کمپانی های عطر سازی مسلما دارای این خطاها نخواهند بود . به کیفیت مقوای جعبه عطر توجه کنید که از جنسی مرغوب باشد و نه بی کیفیت . و در اخر نیز به دنبال بارکد عطر که بایستی بر روی جعبه عطر در پایین ترین قسمت جعبه وجود داشته باشد.

 

جعبه عطر و ادکلن

اگر این مطلب را مفید یافتید می توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا