معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

ادکلن زنانه گلامور موسچینو

ارشاکو : اکسیر جادویی و دلربا، اغوا کننده و فریبنده، عطر جدیدیست از مجموعه ی موسچینو که در اکتبر ۲۰۰۸ در جشنواره ی کن ارایه و به گلاموراند نامگذاری شد.

موسچینو گلامور اول رایحه ی درخشان شکوفه ی نارنگی و درمنه را آزاد می کند و بعد آروماهای نمک دریا از آن به مشام می رسد. این ادکلن ترکیبی است از آب میوه و گلبرگ گل که آماده اند هوش از سر شما بپرانند و تخیل شما را به پرواز در بیاورند. رایحه ی این ادکلن یک تضاد عجیب و غلیظ از بوی مخملی ارکیده و پنیرک مخلوط با بوی شفاف و رازآلود گل نیلوفر آبی را به جا می گذارد. رایحه های اصلی ترکیب فریبنده و هوس برانگیزی از عنبر، سدر و مشک سفید هستند.

طراحی شیشه ی این عطر نیز بسیار قابل توجه است. تلاقی شکوه و ظرافت به شکل یک قلب پرشور با جزییات کلاسیک درخشان. هارمونی فوق العاده و فرم زیبای شیشه هنرمندانه است. کریستالی با پوشش طلایی و درپوش قرمز بسیار تجملاتی است و زنانگی را در تمام اجزائ خود دارد. جعبه ی این ادکلن هم ترکیبی از قرمز و طلایی است که مد روز ،رفاه و تجمل زنانه را یادآوری می کند.

موسچینو گلامور در سه مدل شیشه ی ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلی لیتری وارد بازار شده  است و محصولات مراقبت از بدن، شامل دئودورانت خوشبو کننده ،  شامپوی بدن، ژل دوش و لوسیون بدن را هم ارائه می کند. پوستر تبلیغاتی این ادکلن در پاریس تهیه شده و مدل چهره ی پوستر تبلیغاتی گلامور موسچینو ، ماریا کارلا بوسکونو است.

 

۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴
ادکلن زنانه گلامور موسچینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا