معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

5 روش افزایش ماندگاری عطر

حتی گران ترین و بهترین عطر ها نیز می توانند در صورت استفاده نادرست میزان ماندگاری شان کاهش یابد،بهتر است روش درست و اصولی استفاده ازعطر را قبل از خرید عطر یاد بگیریم ، در ادامه این مطلب دقیقا می خواهیم به همین موضوع بپردازیم ، با ما همراه شوید .

از وازلین استفاده کنید

 

وازلین - ارشاکو
وازلین – ارشاکو

 

همه می دانیم که بهتر است عطرها را بر روی قسمت هایی از بدن که دارای نبض می باشد اسپری کنیم ،اما بهتر است پیش از آن روی این نقاط کمی وازلین بمالید. وازلین می تواند عطر را به خود جذب کرده و بنابراین رایحه عطر روی پوست شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

بعد از دوش گرفتن عطر بزنید

 

دوش گرفتن - ارشاکو
دوش گرفتن – ارشاکو

 

بهتر است بعد از حمام کردن و قبل از پوشیدن لباس هایتان عطر بزنید . رطوبت پوست می تواند ماندگاری عطر را افزایش دهد، پس به محض استحمام که هنوز پوست کمی مرطوب است بهترین زمان برای استفاده از عطر است.

به هیچ وجه عطر را نمالید

 

مالش عطر
مالش عطر

پس از آنکه عطر را به نبض روی مچ دست اسپری کردید، مچ دستهایتان را به یک دیگر نمالید. این اشتباهی است که ممکن است بسیاری انجام دهند، اما لازم است بدانید که این کار باعث می شود، رایحه اولیه و قوی عطر از بین رفته و در نتیجه ماندگاری عطر کاهش یابد. پس از آنکه عطر و ادکلن را روی نبض دست، پشت قوزک پا یا روی گردن اسپری کردید، اجازه دهید چند ثانیه باقی بماند و آن را روی پوست نمالید.

عطر را به موهای خود بزنید

 

شانه مو
شانه مو

 

عطر را بر روی شانه و یا برس خود اسپری کنید و سپس با همان شانه یا برس موهایتان را شانه کنید چرا که بهتر است عطرهایی با پایه الکل را مستقیما به موها اسپری نکرد ،چون الکل آن باعث خشکی موها خواهند شد ،پس جهت استفاده عطر بر روی موها به طرز گفته شده عمل کنید تا هم موها رایحه ملایمی بگیرد و هم به مو آسیب زده نشود .

از لوسیون بدون بو استفاده کنید

لوسیون بدون بو
لوسیون بدون بو

هر چیزی که بتواند پوست شما را چرب کند می تواند باعث افزایش ماندگاری عطر در آن بخش از پوست شود. اگر می خواهید از یک مرطوب کننده یا لوسیون استفاده کنید، یک کرم بدون بو را انتخاب کنید. به این ترتیب هم بدن خود را برای استفاده از عطر و ادکلن چرب نگه داشته اید و هم بوی لوسیون عطر شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا