دنیای دیجیتال

جزئیات کیفیت صفحه نمایش گوشی موبایل ال‌جی G4

بررسی کامل گوشی ال جی

ویژگی های گوشی ال جی G4:

به گزارش ارشاکو گوشی موبایل ال جی جی ۴ کیفیت نمایش فوق العاده ای دارد که در این مطلب به جزئیات آن میپردازیم.

طی چند هفته ی گذشته ال جی به همه با صراحت اعلام نموده که تلفن هوشمند پرچمدار بعدیش یعنی گوشی ال جی G4 را در ۲۸ آوریل رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین تا کنون در مورد برخی از قابلیت های کلیدی موبایل یاد شده نیز حرف هایی را به میان آورده است.

شرکت ال‌جی به تازگی یک ویدیو کوتاه از پرچم‌دار بعدی خود G4 منتشر کرده است. در ویدیو منتشر شده، تمرکز اصلی ال‌جی به نمایش کشیدن قدرت و کیفیت صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی از نوع کوانتوم QHD و با فن‌آوری IPS محصول خود یعنی گوشی ال جی G4 منتهی شده است. پنل این گوشی توسط LG Display ساخته شده و گستره‌ی رنگ آن تا ۱۲۰ درصد بیشتر از مدل‌های قبلی است. همچنین کنتراست و روشنایی پنل این گوشی نسبت به صفحه نمایش‌های QHD LCD به ترتیب ۵۰ و ۳۰ درصد بیشتر است. البته اکنون ال جی با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی اعلام کرده که پانل IPS این صفحه نمایش با آنچه در پرچمدار پیشین به کار رفته بوده تفاوت دارد و میزان روشنایی اش بیشتر و دامنه ی رنگی آن نیز گسترده تر از قبل است.

به گزارش ارشاکو در حالیکه به نظر می رسد نمایشگر G4 شامل تغییر و تحولات مهمی شده باشد، برند سازنده این تلفن همراه قبلاً نیز طی خبری ذکر کرده بود که برای دوربین اصلی آن از یک ماژول ۱۶ مگاپیکسلی “ساختار شکن” بهره گرفته است. در قسمت جلویی دوربینی ۸ مگاپیکسلی حضور دارد و اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی به همراه رابط کاربری UX 4.0 هم از دیگر مشخصه های قطعی پرچمدار بعدی ال جی هستند.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ershaco.com مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا