دنیای دیجیتال

این کودکان قبل از سن قانونی میلیاردر شدند !!!

به قلم ارشاکو : یا باید از یک خانواده پولداری باشی یا هم که تا میانسالی تلاش کنی تا یه روزی تو رو میلیونر حساب کنند ، ولی ممکن هم هست یه استثناهایی وجود داشته باشه ! استثناهایی مثل بچه های میلیونری که تونستند قبل از رسیدن به سن قانونی و از راه تجارتی که به راه انداخته بودند یک از میلیونرها محسوب بشن . امروز در ارشاکو قصد داریم شما رو با این بچه های میلیونری آشنا کنیم . با ما همراه باشید ….

“نیک دی آلویسیو” از “ساملی”

نیک حالا برای یاهو کار می کند و وال استریت ژورنال هم لقب “مخترع سال” را به او داده است. “نیک” در سال ۲۰۱۳ شرکتش، “ساملی”، را به مبلغ ۳۰ میلیون دلار به “یاهو” واگذار کرد. این کار او را به یکی از جوان ترین میلیونرهای خودساخته در دنیا تبدیل نمود. “ساملی” تبدیل به “یاهو نیوز دایجست” شد.

 

"نیک دی آلویسیو” از "ساملی”
“نیک دی آلویسیو” از “ساملی”

 

“رابرت نِی” از “بابِل بال اَپ”

رابرت در پی نشر بازی مشهورش “بابِل بال” خیلی سریع ظرف ۲ هفته بیش از دو میلیون دلار بدست آورد. تا حالا بازی او بالغ بر ۱۶ میلیون بار دانلود شده و رابرت همچنان در حال توسعه ی اپلیکیشن های جدید شرکتش (نِی گیمز) است. بابل بال در یک برنامه ی تلوزیونی به نمایش گذاشته شده و همچنان یکی از مشهورترین بازی های “اپل استور” است.

 

"رابرت نِی” از "بابِل بال اَپ”
“رابرت نِی” از “بابِل بال اَپ”

 

“سانجی و شاوران کوماران” از “گودیمنشنز”


“سانجی” و “شاوران” به ترتیب در ۱۲ و ۱۴ سالگی شرکت ساخت بازی های کامپیوتری خود را راه اندازی کردند. آنها چندین اپلیکیشن به همراه ۳۵،۰۰۰ دانلود به صورت مشارکتی دارند و نیز اپلیکیشن مشهور “کچ می کاپ” را بین دیگران توسعه دادند. اپلیکیشن های آنها با تبلیغاتی که مبنی بر دانلود رایگان شان کرده اند، به منبع رسمی درآمدزایی شان تبدیل شده است. در حال حاضر آنها از اتفاقات و کنفرانس هایی پیرامون ایده های شان صحبت می کنند که می خواهند آنها را عملی نمایند و برنامه های کاری بریزند.

 

"سانجی و شاوران کوماران” از "گودیمنشنز”
“سانجی و شاوران کوماران” از “گودیمنشنز”

 

“ایوان” از “ایوان تیوب”


“ایوان” وقتی تنها ۸ سال داشت یک شبکه ی “یوتیوب” به نام “ایوان تیوب” راه اندازی کرد. او حالا حدود ۱.۳ میلیون دلار در سال از شبکه اش که بیش از ۱ میلیون کاربر دارد، درآمد کسب می کند.

 فکر می کنید ویدیوهایش درباره ی چه هستند؟ کاملاً درست حدس زدید- نقد اسباب بازی ها و اموری که بچه های هم سن و سالش به آن علاقه مندند. بله، می توان با صحبت درباره ی “ماینکرفت”، “انگری بردز” و “لِگو”ها ثروتمند شد!

 

"ایوان” از "ایوان تیوب”
“ایوان” از “ایوان تیوب”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا