دنیای دیجیتال

۵ لپ تاب با طول عمر باتری بیش از ۷ ساعت!!!

معرفی بهترین لپ تاب ها از نظر باتری

Acer Aspire Timeline U M5-581G-6666

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ نازک، قدرتمند و با طول عمر بالا می‌گردید Timeline U M5 جزء بهترین گزینه‌ها است. این لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی با قیمت ۸۲۹ دلار می‌تواند برای ۷ ساعت و ۲۸دقیقه روشن بماند. U M5 مجهز به پردازنده Low-Voltage Core i5 و ۶گیگابایت حافظه رم، ۵۰۰گیگابایت هارددیسک و کارت گرافیک Nvidia 640M LE می‌باشد و ضخامت آن  نیز ۰٫۸۱ اینچ است.

 

 

 

 

 

acer_m6

 

 

Toshiba Portege R835

این اولترابوک  شاید جزو نازک‌ترین‌ها در حیطه خود نباشد، اما قدرت و استقامت کافی را در اختیار حرفه‌ای‌ها قرار می‌دهد. با پرداخت ۷۹۹ دلار شما به لپ‌تاپی با پردازنده Core i5 و ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴۰ گیگابایت هارددیسک و باتری با طول عمر ۷ساعت و ۳۵دقیقه باتری دسترسی خواهید داشت.

 

portege-r835-p56x-laptop

 

 

Apple Macbook Pro Retina

این لپ‌تاپ یکی از خبرساز‌ترین‌ها در حیطه خود بوده و بهبودهای فراوانی را نسبت به مدل‌های دیگر Macbook Pro به همراه داشته است. مهمترین این بهبود‌ها صفحه نمایش با رزولوشن باورنکردنی ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل می‌باشد که ۵ مگا‌پیکسل را در یک صفحه ۱۵ اینچی جای داده است. اما چه باتریی می‌تواند این صفحه را تا ۸ ساعت روشن نگه دارد؟ اپل به این منظور درایو نوری را کنار گذاشته است و به جای آن حجم باتری را به ۹۵ وات ساعت رسانده که در مدل‌های عادی مک‌بوک پرو ۷۷٫۵ وات ساعت است. باتری این لپ‌تاپ ۸ ساعت و ۲دقیقه دوام می‌آورد.

 

 

macbook-pro-retina-xl

 

 

 

Apple Macbook Air

این محصول اپل هر بار بهتر از قبل ظاهر می‌شود. باتری مدل ۲۰۱۲ این لپتاپ تا ۸ ساعت و ۱۰ دقیقه دوام می‌آورد که در کنار پردازنده قدرتمند نسل سوم اینتل و اضافه شدن پورت USB 3.0 و گرافیک بهتر می‌تواند ۱۰۰ دلار قیمت بالاتر خود را نسبت به مدل قبلی توجیه کند. در ضمن نباید از بدنه یکپارچه آلومینیوم ، صفحه نمایش با کیفیت و ظراحی خوب آن به راحتی گذشت.

 

 

۱۴۱۵۱۶-best-reviewed-laptops-2

 

 

Dell XPS 14

XPS 14 یکی از گردن کلفت ترین لپ‌تاپ‌های این لیست است که حدود ۲.۲ کیلوگرم وزن دارد. باتری ۶۴ وات ساعتی این لپ‌تاپ می‌تواند ۸ ساعت و ۱۷دوام آورد.

 

 

 

dell_xps14

 

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ershaco.com مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا